هانا و احسان علیخانی


هانا و احسان علیخانی

نامزد احسان علیخانی لو رفت؟ هانا کیست؟ این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است.


نامزد احسان علیخانی لو رفت ؛ هانا کیست؟ عکس

نامزد احسان علیخانی لو رفت؟ هانا کیست؟ این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

لو رفتن اسم نامزد احسان علیخانی (هانا) در فضای مجازی، گمانه زنی ها درباره ازدواج این مجری تلویزیون ایران در اینستاگرام را داغ کرد. در اخباری شنیده شده با دختری که اسم چهار حرفی دارد و با ” ه ” آغاز می شود و دانشجوی سال آخر رشته پزشکی است نامزد کرده است.

اخبار نامزد کردن احسان علیخانی به تازگی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

نامزد احسان علیخانی لو رفت؟ هانا کیست؟ عکس

احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ماه ۱۳۶۱ در تهران اسـت. احسان علیخانی دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته  خودش بهترین دوستش است. احسان علیخانی نخستین بار در برنامه تلویزیونی پسرهای ایرونی به عنوان مجری روی آنتن رفت.

به نظر می‌رسد ازدواج علیخانی با فردی به نام هانا نیز مانند سایر ازدواج های شایعه شده او با لیلا اوتادی، ازادی نامداری و غیره شایعه‌ باشد. 

از قرار معلوم برخی سودجویان و نیازمندان بازدید و کلیک، هر تصویری از احسان علیخانی را که او را در کنار خانمی نشان میدهد، با تیتر همسر احسان علیخانی منتشر کرده و به این شایعات بی اساس دامن میزنند. شایعاتی که تعدادشان کم نیست و ما به مهم ترین آنها اشاره میکنیم.

احسان علیخانی مجری جوان تلویزیون است که اغلب مخاطبان او را با اجرای برنامه ماه عسل می شناسند. مجری پرطرفدار برنامه ماه عسل از روزهای پایانی سال گذشته با اجرای برنامه استعدادیابی عصر جدید بعد از چند سال تغییراتی در شیوه برنامه سازی ایجاد کرد و توانست نظرات مثبتی از سوی مردم دریافت کند.

برنامه محبوب جوکر اولین تجربه احسان علیخانی در تولید برنامه برای شبکه نمایش خانگی است. این مسابقه که با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته شده است، به این گونه بوده که تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی، اجتماعی و… به مدت ۶ ساعت در یک اتاق در بسته به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: 

نامزد احسان علیخانی لو رفت ؛ هانا کیست؟ عکس

Modal body ex goes he e.

حامد آهنگی فریبا نادری را در شب آهنگی از ترس سکته داد فیلم

اسب ۱۵ میلیاردی سردار آزمون در استرالیا قهرمان شد عکس

ریحانه پارسا عکس هایی ۱۸ از هم‌آغوشی در رختخواب منتشر کرد

چهره جدید الهام چرخنده بعد از کاهش وزن شدید عکس همسر طلبه او

کیم کارداشیان از دوست پسر جوانش هم جدا شد ؛ کانیه وست: «او ایدز دارد!» عکس

میلاد خدایی دوست پسر جدید ریحانه پارسا کیست؟ تصاویر دونفره جنجالی

دختر لوییز سوارز معشوقه پسر رونالدو شد عکس ۱۸ ؛ ناراحتی شدید کریستیانو!

فحاشی و درگیری مردم با مازیار لرستانی (شهره) در خیابان فیلم

جدایی کمیا علیزاده ؛ حامد معدنچی همسر او طلاق گرفت؟ استوری معنادار کیمیا

گردش لاکچری ریحانه پارسا در خیابان های استانبول رونمایی از معشوقه جدید

ارسال

احسان علیخانی

اسم و تصاویر نامزد احسان علیخانی لو رفت!! هانا کیست ؟ جزئیات

آیا احسان علیخانی ازدواج کرده است ؟

احسان علیخانی متولد ۱۵ آبان ماه ۱۳۶۱ در تهران اسـت. احسان علیخانی دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. احسان علیخانی نخستین بار در برنامه تلویزیونی پسرهای ایرونی به عنوان مجری روی آنتن رفت. 

احسان علیخانی در اخباری شنیده شده با دختری به که اسم چهار حرفی دارد و با ه آغاز می شود و دانشجوی سال آخر رشته پزشکی است نامزد کرده است. هانا در خانواده ای پزشک چشم به جهان گشوده است و عکس های زیادی در فضای اینستاگرام دارد که قابل انتشار نیستند !

شایعه سازی به دلیل شهرت احسان علیخانی

احسان علیخانی مجری توانمند و شناخته شده تلویزیون است که نه تنها با اجرای برنامه ماه عسل در رمضان های گذشته مخاطبان بسیاری را پای تلویزیون کشاند بلکه برخلاف انتقاد بسیاری از منتقدان، تنها در درآوردن اشک مردم استاد نبوده و با اجراهای به یادماندنی خود در چند سال اخیر توانسته تبحر خویش را به رخ بینندگان بکشد و تجربه‌ای متفاوت برای آنان رقم بزند.

به تازگی زندگی خصوصی آقای مجری که برنامه تحویل سال و عصر جدید را اجرا و در چندین برنامه و پروژه سینمایی به عنوان تهیه کننده و کارگردان فعالیت داشته است، مورد توجه برخی افراد قرار گرفته و برخی از کاربران در فضای مجازی از ازدواج احسان علیخانی خبر داده و از جانب خود کاندیداهایی را نیز معرفی کرده اند. به بهانه پخش برنامه عصر جدید و جوکر فرصت را غنیمت شمرده و به این شفاف سازی درمورد ازدواج احسان علیخانی پرداختیم.

خانم هایی که به عنوان همسر احسان علیخانی معرفی شدند

به عنوان یک انسان به این مسئله توجه داشته باشید که هر شایعه ای در مورد یک فرد چه مشهور و چه عادی، آرامش زندگی او را بهم زده و موجب ناراحتی اش میشود پس روا نیست وارد این موج شده و به آن دامن بزنیم.

از قرار معلوم برخی سودجویان و نیازمندان بازدید و کلیک، هر تصویری از احسان علیخانی را که او را در کنار خانمی نشان میدهد، با تیتر همسر احسان علیخانی منتشر کرده و به این شایعات بی اساس دامن میزنند. شایعاتی که تعدادشان کم نیست و ما به مهم ترین آنها اشاره میکنیم.

شایعه ازدواج احسان علیخانی و مرحومه آزاده نامداری

چند عکس مشترک نقطه آغاز این شایعات بود. سالها پیش تصویری از احسان علیخانی و آزاده نامداری با تیتر ازدواج احسان علیخانی و آزاده نامداری در فضای مجازی منتشر شد، عکسهایی آتلیه ای که در واقع مربوط به برنامه سال تحویل بود.

 مرحومه آزاده نامداری برای شفاف سازی این توضیحات را در اینستاگرامش منتشر کرده بود:

نمیدونم چه اتفاقی افتاده که سه روز مونده به سال تحویل و همینطور پخش مستند من این همه حاشیه رخ میده…امروز آقای علیخانی چون صفحه ای در اینستاگرام ندارن از من خواستن توضیحی به هوادارانشون و دوستای خوب خودم بدم.

امروز شش تا عکس مربوط به سه سال پیش به ناگهان منتشر شد، نه میدونیم کی و نه میدونیم چرا، فقط باید بگم این عکسها در آتلیه ی آقای بابک مانی برای مجله ای گرفته شد در سال نود و یک که ما به اتفاق سال تحویل اجرا کردیم، فقط همین، آنقدر عادی،،، خلاصه هدف از انتشارش این روزا چی بوده نمیدونم،…ایشالا امسال شبکه سه بهترین خواهد بود مطمئنم… و این حاشیه ها کاری از پیش نمیبره…یاحق

شایعه ازدواج احسان علیخانی و لیلا اوتادی

چهره مشهور دیگری که درگیر شایعات ازدواج با احسان علیخانی مجری مشهور تلویزیون شد، لیلا اوتادی بازیگر بود که با پاسخی جالب به تمامی این اخبار ساختگی پایان داد.

بازیگر سریال گاندو در پاسخ به شایعه ازدواج خود با احسان علیخانی گفت که ایشان را از نزدیک هم ندیده است و از مخاطبانش خواست تا هر شایعه ای را باور نکنند.

شایعه ازدواج احسان علیخانی و شرکت کننده عصر جدید

عکس سلفی که یکی از شرکت کنندگان برنامه عصر جدید علیخانی با او منتشر کرده بود هم یکی دیگر از سوژه های شایعه پردازان بود. این خانم شیوا رضوی، یکی از شرکت کنندگان در رشته دوبله بود و هیچ ارتباط دیگری با مجری محبوب ماه عسل نداشت.

دلیل سکوت احسان علیخانی در برابر شایعات ازدواجش

مجری عصر جدید مجرد بوده و تا کنون خبری از ازدواج خود منتشر نکرده است و تصاویری که از او منتشر می شود، مربوط به طرفدارانش است.

او در سال های گذشته به طرفدارانش توصیه کرد گول شایعات مجازی را نخورند و خبرهای صحیح و واقعی مربوط به او را از طریق پیج شخصی و یا رسانه های معتبر دنبال کنند.

کارگردان رئالیتی شو جوکر که با ساخت این برنامه به جبران اشک های ماه عسل پرداخته و خنده را بر لب بسیاری از بینندگان این برنامه آورده است، اقدام و واکنشی بر علیه این شایعات منتشر نکرده و گویا معتقد است توضیح دادن نشانه ضعف می باشد و روزی قضاوت کنندگان متوجه قضاوت های ناعادلانه خود خواهند شد.

بیوگرافی احسان علیخانی:

احسان علیخانی زاده پانزدهم آبان ماه ۱۳۶۱ در شهر تهران اسـت. او دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. مادرش پرستار بازنشسته می باشد.

احسان علیخانی تحصیلات خودرا در مقطع کارشناسی در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه تهران گذراند. او با رتبه سه رقمی وارد دانشگاه شد و اینک مجری، دستیار کارگردان و کارگردان برنامه های زنده تلویزیونی پر بیننده ای چون ماه عسل درسال های اخیر بوده اسـت.

از نوجوانی عاشق بازیگری و کارگردانی بوده و دوست داشت این حرفه و هنر را دنبال کند. 

اما با توجه به شرایط کاری و آینده مبهم هنرمندان به این هنر بعنوان شغل دوم نگاه کرده است.

در زمان دبیرستان ۱۵ سال در تیم نوجوانان باشگاه پرسپولیس تهران و ۱ سال در سایپا بازی کرد ولی به علت شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود و سراغ فوتسال و تنیس نیمه حرفه ای رفت.

او در دفتر یکی از فیلمسازان بعنوان یکی از اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان فعالیتش را آغاز کرد، سپس به تلویزیون وارد گردید و به ساخت کارهای تبلیغاتی، تیزر سازی و مستندهای کوتاه مشغول شد.

هانا و احسان علیخانی