مرگ مهران غفوری


مرگ مهران غفوری

مهران غفوریان از لحظاتی بعد از مرگ صحبت کرد . مهران غفوریان در مورد تجربه بعد از مرگ توضیحاتی داد .


پخش آنلاین ویدئو

خودکشی مهران غفوریان | رقص مهران غفوریان | سکته مهران غفوریان

فوری| مرگ مهران غفوریان تجربه دردناک مهران غفوریان بعد از مرگ فیلم

مهران غفوریان از لحظاتی بعد از مرگ صحبت کرد . مهران غفوریان در مورد تجربه بعد از مرگ توضیحاتی داد .

مهران غفوریان بازیگر خوب و محبوب سینما و تلوزیون به تازگی از بیماری رها شده است  . او سر صحنه فیلمبرداری سریال نیسان آبی دچار سکته قلبی شد اگر چه او به موقع به بیمارستان رسید اما دکتر او زنده ماندن مهران غفوریان را لطف خدا دانست. مهران غفوریان ۳ رگ بسته در قلبش داشت که به طور اورژانسی جراحی کرد .او علت این مشکل را ارثی میداند . مهران غفوریان با حضور در برنامه خندوانه در شب گذشته از تجربه چند ثانیه ای مرگ گفت صحبت های غفوریان حال عجیبی به این برنامه داد . 

علت سکته قلبی مهران غفوریان فاش شد

یکی از پزشکان معالج مهران غفوریان، دویدن این بازیگر به دنبال نیسان را علت سکته قلبی او عنوان کرد.

مهران غفوریان، بازیگری که در هفته‌های اخیر در سریال‌هایی چون «خاتون» و «نیسان آبی» از تولیدات شبکه نمایش خانگی ایفای نقش می‌کرد، دوشنبه، ۲۶ مهرماه دچار سکته شد و یک روز بعد تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت که خوشبختانه با موفقیت‌آمیز بودن عمل و گذراندن دوران نقاهت پس از جراحی، از بیمارستان مرخص شد و ادامه دوران بهبودی پس از عمل جراحی را در منزل سپری می‌کند.

پزشک مهران غفوریان در ویدئویی که قبل از مرخص شدن این بازیگر از بیمارستان توسط خبرگزاری صداوسیما منتشر شده، توضیح داده است: مهران مسافتی را دنبال نیسان می‌دود؛ کسی که سه رگ قلبش گرفته است و در حین دویدن دنبال نیسان دچار حمله قلبی می‌شود، می‌توانست همان جا ایست قلبی هم کند و تمام. ایشان اصلاً نباید فعالیت فیزیکی و ورزشی داشته باشد و دو هفته کلاً استراحت مطلق است.

غفوریان نیز پیش از ترخیص از بیمارستان گفت: می‌خواهم از دعای همه مردم تشکر کنم. من واقعاً خیلی خوشحالم از اینکه زنده ماندم و این همه عشق را دیدم. بچه‌های بیمارستان قلب جماران من را برگرداندند و خواست خدا بود. خوشحالم این همه عشق و دعا را دیدم. هر کسی را دیدم گفت مادرم تا صبح برای تو دعا کرد. نوکر امام حسین (ع) هستم. اسمش را در آمبولانس آوردم و گفتم یا امام حسین (ع) من دارم سوار آمبولانس می‌شوم باقی‌اش را دست خودت سپردم و به خوب کسی هم سپردم.

این هنرمند که در روزهای اخیر مشغول بازی در سریال طنز «نیسان آبی» بود، با بیان اینکه وقتی به بیمارستان جماران رسیده در اورژانس و در حیاط سکته کرده است، با لحنی طنز افزود: قول می‌دهم از این قلب آکبندم خوب استفاده کنم. دوباره از اول با قلب جدیدم همه‌تان را دوست دارم و نوکری‌تان را می‌کنم. 

زندگی شخصی و کاری مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته ی نقاشی – نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز میباشد.

آغاز بازیگری مهران غفوریان

بازیگری را با مجموعه طنز جنگ ۳۹، به کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرد؛ و خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست.

کارگردانی و بازیگری های چشم گیر مهران غفوریان

از سال ۱۳۷۶ بود که برنامه گل ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه ۱۳۷۷، با مهران مدیری هم بازی شد، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. بعد از آن هم، زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریالها در تلویزیون. با موفقیت این مجموعه وی مبادرت به ساخت سری دوم و سوم آن نمود.

شروع بازیگری مهران غفوریان

غفوریان سپس در سال ۸۲ شروع به ساخت یک سریال نود شبی دیگر به نام «ورود ممنوع، ممنوع» کرد که ساخت این مجموعه پس از پخش چند قسمت از سوی مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما متوقف شد.

پس از آن وی بیشتر به بازی در فیلم های سینمایی و سریالهای تلویزیونی مشغول شد و تنها یک فیلم ویدئویی به نام «من پلیس نیستم» ساخت. تا اینکه در سال ۹۵ در هنگام ساخت سریال همسایه ها پس از شکستن پای آرش معیریان کارگردان سریال و انصراف او از ادامه کار، غفوریان کارگردانی کار را به عهده گرفت و فیلمبرداری را از اول آغاز نمود.

خانواده هنرمند مهران غفوریان

ریشه هنر در خانواده مهران غفوریان از پدر آن ها که خطاط بوده آغاز شده است که علاو بر این هنر ها نقاشی و آواز خوانی را هم داشته اند.

مهران غفوریان یک بردار به اسم مهدی دارد که ۵ سال از وی بزرگتر می باشد و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته موسیقی انجام داده است.

ورزش کار بودن مهران غفوریان

وقتی صحبت از هیکل مهران غفوریان به میان می آید طبیعی است که ذهن مردم معطوف موارد خاصی شود و برایشان عجیب باشد که چطوری مهران غفوریان با این وزن در کاراته و رشته های رزمی فعالیت می کند اما واقعا این طور می باشد مهران غفوریان در رشته های رزمی با برادرش فعال بوده است.

فوت پدربزرگوار مهران غفوریان

پدرش سالها افسر نیروی دریایی بوده و در سال ۱۳۷۲ فوت کرده است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او ۵ سال بزرگتر است و آهنگسازی میکند.

ازدواج و همسر مهران غفوریان

ازدواج مهران غفوریان در ۱۳ دی ماه ۱۳۹۳ ازدواج کرد، او خبر نامزدی اش را در برنامه گلخانه همان سال رسانه ای کرد، او و همسرش در حال حاضر فرزندی ندارند.

خنداننده برتر شبکه نسیم

رامبد جوان بین کمدین های خندوانه مسابقات استندآپ کمدی اجرا نمود که در مرحله نهایی مهران غفوریان و امیرمهدی ژوله توانستند به صورت مشترک به رتبه اول دست پیدا کنند.

سخت گیر در انتخاب غذا

مهران غفوریان با توجه به اینکه به هیکل او می خورد که به هیچ غذایی دست رد نمی زد اما با حضور در برنامه شام ایرانی این را ثابت نمود که بسیار سخت گیر در انتخاب غذا می باشد و برایش ریزه کاری های بسیاری مهم می باشد.

هورمون تراپی شهره لرستانی جواب داد | شهره لرستانی ریش و سبیل درآورد

ویژه:

مرگ مهران غفوری