فیلم سینمایی یونس


فیلم سینمایی یونس

پروژه سینمایی – تلویزیونی یونس محصول گروه فیلم های تلویزیونی مرکز امور نمایشی سیما در محلّه امامزاده یحیی کلید خورد.


فیلم تلویزیونی «یونس» با محوریت اخلاق کلید خورد

پروژه سینمایی – تلویزیونی یونس محصول گروه فیلم‌های تلویزیونی مرکز امور نمایشی سیما در محلّه امامزاده یحیی کلید خورد.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی مرکز امور نمایشی سیما اعلام کرده است: فیلم «یونس» که به تهیه‌کنندگی علیرضا ابوالقاسمی‌نژاد و کارگردانی داریوش یاری در دست تولید است، اکنون در محله‌های بافت قدیم تهران ادامه دارد. تاکنون بازیگرانی از جمله مریم بوبانی، فرزین صابونی، علی سلیمانی، حشمت آرمیده و بازیگران نوجوان مهدی مهاجری و پوریا ایمانی مقابل دوربین عارف نامور رفته‌اند.

در خلاصه داستان این تله‌فیلم آمده است: یونس نوجوانی ۱۵ ساله، متوجه می‌شود که برادرش با دروغ گفتن، شخصی به نام هاشم را راضی کرده تا پول زیادی به او قرض بدهد و قول داده که پول را زود برگرداند. هاشم چند بار سراغ پولش می‌آید، اما برادر خودش را پنهان می‌کند. یونس که می‌بیند دروغ برادرش دارد زندگی هاشم را ویران می‌کند، تمام حقیقت را می‌گوید. هاشم که همه چیز را فهمیده، سراغ نصیر می‌رود و با هم درگیر می‌شوند و حین درگیری هاشم کشته می‌شود. یونس تنها شاهد ماجراست؛ او باز هم بر سر دوراهی می‌ماند که آیا در دادگاه حقیقت را بگوید و برادرش را لو بدهد یا نه؟

داریوش یاری پیش از این تله‌فیلم حبیب را برای این مرکز ساخته بود که مورد توجه محافل سینمایی و جشنواره‌های مختلف قرار گرفته بود.

انتهای پیام

فیلم سینمایی یونس