فرزاد جمشیدی مجری


فرزاد جمشیدی مجری

فرزاد جمشیدی متولد خرداد ۱۳۴۹ در تهران، مجری است بیوگرافی فرزاد جمشیدی و همسرش عکس های فرزاد جمشیدی مجری و نویسنده ماجرای پرونده اخلاقی فرزاد جمشیدی فارغ التحصیل دکترای علوم قرآنی و لیسانس حقوق می باشد، بجز اجرا نویسنده ادبی دینی بوده و مدتی هم ریاست دفتر هماهنگی مجریان سیما بوده است عکس همسر فرزاد جمشیدی


بیوگرافی بولنت پولات بازیگر ترک و همسرش با ناگفته ها

  بیوگرافی بولنت پولات (Büle Pola ) بازیگر ترکیه ای و همسرش دایگو شن اوغلو با عکس فرزندان و ناگفته هایش را می خوانید   بیوگرافی بولنت پولات و همسرش     بولنت پولات متولد ۸ مارس ۱۹۷۹ در ترکیه، بازیگر سینما و تلویزیون است   فارغ التحصیل رشته زبان و بازیگری از دانشگاه آمریکا میباشد …

بیوگرافی فرزاد جمشیدی

فرزاد جمشیدی یکی از مجریان رسانه ملی ایران است. او در سال ۱۳۹۲ ممنوع التصویر شد اما خودش گفته بود که خداحافظی کرده. توضیحات بیشتر و بیوگرافی او را در آسمونی دنبال کنید.

درباره فرزاد جمشیدی

فرزاد جمشیدی مجری تلویزیون خرداد ماه ۱۳۴۹ در تهران بدنیا آمد. فعالیت خود را با نویسندگی در حوزه ادبی، دینی و دفاع مقدس شروع کرد، و تقریبا اواخر دهه ۷۰ همکاری خود را با صدا و سیما جمهوری اسلامی شروع کرد. با اجرای برنامه های مذهبی در شبکه اول به شدت مورد توجه قرار گرفت، از سال ۸۶ به مدت سه سال ریاست هماهنگی و سازماندهی مجریان سیما را بر عهده داشت. به واسطه اجرای برنامه های یاد خدا و به خصوص ماه خدا در سحرگاهان ماه مبارک رمضان با اجرای خاص و قصه گونه اش به قلم زیبای خود به شهرت و محبوبیت رسید.او اجرای برنامه‌های «یاد خدا» و «ماه خدا» را در شبکه اول سیما بر عهده داشته است. او ریاست دفتر هماهنگی و سازماندهی مجریان سیما را هم بر عهده داشت. او در سال ۱۳۸۶ به مدت ۳ ماه مدیرکل روابط عمومی وزارت بازرگانی بود. جمشیدی دارای لیسانس حقوق و دکترای علوم قرآنی است.فرزاد جمشیدی سالهاست ازدواج کرده و یک دختر نیز دارد

حقایق و حواشی فرزاد جمشیدی

بالاخره بعد از مدتها ممنوع التصویری فرزاد جمشیدی به تلویزیون بازگشت! در خرداد ۱۴۰۱ ایشان عهده دار مجری گری برنامه باران در شبکه ۲ صدا و سیما شد.

فرزاد جمشیدی که این همه سال ممنوع التصویر بوده قرار بود در رمضان ۱۴۰۱ ویژه برنامه سحری شبکه ۵ با عنوان قرار بهشت را مجری گری کند. اما او از حذف ناگهانی اش از این برنامه اطلاع داد و در پست اینستاگرام خود نوشت: «مردم مملکت ماه خدا، سلام. امسال از دو شبکه تلویزیونی برای اجرای برنامه سحرگاهی ماه رمضان، دعوت شده بودم اما… اما ناگهان سفره حرف حساب را برچیدند و دوباره بین من و شما در قاب تماشای سیما، جدایی انداختند! از کسی گلایه ندارم و همه چیز را به خدای بزرگ و قادر و حکیم واگذار می‌کنم» بنابراین اجرای این برنامه به مجید یراق‌ بافان سپرده شد.

من به هیچ عنوان در سازمان صداوسیما ممنوع التصویر نبودم؛ بلکه خطاب به سازمان نامه نوشتم و دلخور بودم. از سال گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر درخواست سازمان صداوسیما برای حضور دوباره‌ام در تلویزیون به گوش می‌رسید؛ اما رسماً در نوروز ۹۶ از من دعوت به همکاری شد ولی آقای علی‌عسکری تشخیص دادند که من در برنامه‌هایی که مردم بیشتر می‌شناسندم حضور پیدا کنم. من دلخور بودم از کارهایی که در سازمان صداوسیما صورت گرفته، به‌خصوص از برخی مدیران میانی سازمان که در حال حاضر بسیاری از آنها در رسانه ملی نیستند. آن حمایتی که باید در آن سال‌ها از بنده نشد.»این مجری صداوسیما بیان کرد: «خبرگزاری‌ها، صدا و سیما و روزنامه‌ها همه از یک خانواده هستند. اگر یک خبرگزاری بخواهد فقط به‌خاطر اظهارات فردی، یک مجری تلویزیونی را از مردم جدا کند، کار درستی نیست. متأسفانه وقتی یک مجری روی آنتن نیست، برخی از مدیران سازمان صداوسیما سوء استفاده می‌کنند. برخی می‌گویند که فلانی مشکل محرومیت قضایی داشته است، برخی دیگر می‌گویند مشکل اطلاعاتی داشته، برخی دیگر پای فراتر می‌گذارند و می‌گویند که مشکل حکومتی داشته است.

فرزاد جمشیدی و مهاجرت به فرانسه 

جمشیدی در مصاحبه ای که خرداد ماه ۱۳۹۷ با یکی از نشریات انجام داد گفت که قصد دارد برای برنامه ای عازم فرانسه شود. او گفت مسئولین صدا و سیما برای ادامه برنامه های قرآنی با او تماس نگرفته است بنابراین بهترین کار مهاجرت است.

بازگشت فرزاد جمشیدی به تلویزیون با حضور در نمایشگاه کتاب ۱۳۹۷ تهران

فرزاد جمشیدی بعد از حدود پنج سال که از آنتن زنده تلویزیون دور بود، بالاخره با برنامه زنده نمایشگاه کتاب، روی آنتن شبکه اول و سوم سیما رفت.

تصویر و حضور دوباره فرزاد جمشیدی در افطاری ماه رمضان صدا و سیما 

آقای علی‌عسکری رییس سازمان صداوسیما در ماه رمضان ۱۳۹۶ ضیافت افطار برگزار کردند که تمام مجریان و برنامه‌سازان صداوسیما و از جمله فرزاد جمشیدی هم در آن مراسم حضور داشتند.

شکایت دادستانی از فرزاد جمشیدی

اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۱  فرزاد جمشیدی با اجرای برنامه‌ای در رادیو ایران با نام «یادخدا» و شعر خوانی درخصوص قضات، با شکایت از طرف مدعی العموم مواجه شد و پرونده‌ای علیه وی در دادسرای فرهنگ و رسانه تشکیل شد. در این پرونده دادستانی کل کشور به عنوان مدعی العموم از فرزاد جمشیدی شکایت کرده بود که این پرونده به دلیل صرف نظر کردن مدعی العموم از شکایت خود، مختومه اعلام شده است. وی پرونده دیگری با طرف شاکی خصوصی داشت و با این پرونده مرتبط نبود. که پس از رسیدگی رسمی در دی ۹۱، شاکی نیز در تیرماه ۱۳۹۲ رضایت خود را نسبت او اعلام کرد.وی که از مجریان فعال برنامه‌های ماه رمضان نیز بود پس از مدتی ممنوع التصویری و بیست روز قبل از ماه رمضان، در ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ با انتشار نامه‌ای برای همیشه از اجرا در سازمان صداوسیما خداحافظی کرد. با این وجود، تصویر وی در تاریخ ۱۸ شهریور ۱۳۹۳، ازشبکه یک سیما، پخش شد که در حال اجرای مراسمی در اصفهان بود.

ماجرای ممنوع التصویر شدن فرزاد جمشیدی

بطور خلاصه بنا بر ادعای آشنایی آقای جمشیدی با دختری در سال ۱۳۸۸ از طریق پیامکی که اون خانوم به برنامه داده بود شروع می شود تا ارتباط تلفنی و دیدار رودرو به ارتباط عاشقانه ای منجر می شود. در نهایت چند روز بعد آشنایی به سفر کیش رفته و آنجا کار به روابط نامشروع می رسد در نهایت دختر که در جریان همسر و فرزند این مجری نبود با سفته ضمانت وام ۱۰۰ میلیونی او می شود. این رابطه تا سال ۱۳۹۱ بصورت مخفی ادامه پیدا می کند تا اینکه در مورد همسر و فرزند این مجری مطلع شد و کار به شکایت می رسد. مدتی بعد روزنامه و مجلات مختلف از دستگیری و شلاق و حتی زندانی شدن این مجری نیز پرده برداری می کنند در صورتی که اصل خبر کذب بود و این ادعا در دادگاه رد شده و مجری تبرئه شده بود.

راه های ارتباطی

گالری تصاویر

فرزاد جمشیدی در منزل خود

فرزاد جمشیدی مجری