علت مرگ حاج محمد باقر منصوری


علت مرگ حاج محمد باقر منصوری

محمد باقر منصوری متولد ۲۷ شهریور ۱۳۶۲ در اردبیل، مداح بود بیوگرافی محمدباقر منصوری مداح اردبیلی و همسرش با عکس های شخصی و علت فوت محمد باقر منصوری


بیوگرافی بولنت پولات بازیگر ترک و همسرش با ناگفته ها

  بیوگرافی بولنت پولات (Büle Pola ) بازیگر ترکیه ای و همسرش دایگو شن اوغلو با عکس فرزندان و ناگفته هایش را می خوانید   بیوگرافی بولنت پولات و همسرش     بولنت پولات متولد ۸ مارس ۱۹۷۹ در ترکیه، بازیگر سینما و تلویزیون است   فارغ التحصیل رشته زبان و بازیگری از دانشگاه آمریکا میباشد …

علت فوت محمدباقر منصوری مداح معروف ارومیه چه بود؟

«محمدباقر منصوری» مداح برجسته ای که شامگاه پنج شنبه و قبل از مرثیه سرایی در آیین عزاداری شهادت امام جواد (ع) در ارومیه درگذشت، با حضور تعدادی از مردم و مسئولان این شهرستان جهت انتقال به زادگاهش، اردبیل بدرقه شد.

فرماندار ارومیه روز جمعه که در آیین بدرقه این مداح حضور داشت ضمن تسلیت درگذشت ایشان و شهادت امام جواد (ع) گفت: وی دیشب دچار عارضه قلبی شد و با وجود تلاش نیروهای اورژانس و کادر درمانی بیمارستان سیدالشهدا(ع) ارومیه، به دیار باقی شتافت.

«علیرضا ملامحمدی زاده» با تاکید بر اینکه مرحوم منصوری از مداحان برجسته کشور بود، اظهار داشت: قرار بود پیکر وی پس از اقامه نماز جمعه در روز جاری با حضور جمع کثیری از مردم مومن ارومیه بدرقه شود اما خانواده اش ترجیح دادند تا پیکر وی را هرچه سریع تر به اردبیل انتقال دهند و همزمان با شهادت امام جواد (ع) تشییع کنند.

مرحوم محمدباقر منصوری ۲۷ شهریور سال ۱۳۶۲ در اردبیل متولد شد؛ وی از هشت سالگی با توجه به علاقه اش به مداحی روی آورد و از محضر اساتید بنام مداحی اردبیل از جمله مرحوم استاد قاسمی، استاد حاج رحیم حیدری و استاد حاج محمدباقر تمدنی کسب فیض کرد.

وی دارای صدایی شیوا و حزن انگیر بود و در بین عاشقان اهل بیت (ع) در سراسر جهان به واسطه مداحی های دلنشین شهره بود؛ وی چند سال پیش نیز دچار بیماری مغزی شده و تحت عمل جراحی قرار گرفته بود.

درپی درگذشت محمد باقر منصوری مداح اهل بیت(ع) حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی پیامی به شرح ذیل صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تأثر و تأسف مطلع شدم که حاج محمد باقر منصوری از مداحان جوان، انقلابی و پرشور اردبیل، این دیار مداحان حماسی سرا، در حال آماده شدن برای خادمی مجلس شهادت حضرت امام جواد الأئمه (سلام الله علیه) ندای حق را لبیک گفته است.

عروج این نوکر با اخلاص اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) آن هم در شب زیارتی مولایش اباعبدالله الحسین (روحی فداه) نشان از عشق وافرش به آن حضرت و خاندانشان دارد؛ نیز مدالی است بر سینه او که جوانی خود را وقف اقامه مدایح و مراثی آل الله نمود.

اینجانب به خانواده داغدار و دوستداران ایشان و مردم ولایت مدار استان سرافراز اردبیل و جامعه ستایشگری کشور تسلیت عرض می کنم و از خداوند منان می خواهم که او را با اهل بیت پیامبر (صلوات الله علیهم اجمعین) محشور فرماید.

محمد قمی

۱۱ مرداد ماه ۱۳۹۸ هجری شمسی

۳۰ ذی القعده الحرام ١۴۴٠ هجری قمری

این مداح اردبیلی به مناسبت شهادت امام جواد(ع) جهت شرکت در مراسم عزاداری عازم ارومیه شده بود که به‌ دلیل بدحالی، اورژانس بر بالین وی حاضر می‌شود و پس از دقایقی احیاء و CPR در حال انتقال به بیمارستان، دعوت حق را لبیک می‌گوید.

محمد باقر منصوری، مداح جوان اردبیلی در سطح کشورهای اسلامی بسیار خوشنام و شناخته بود، وی چندی پیش در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز با مداحی بسیار زیبا، در حسینیه امام خمینی(ره) توجه و تحسین مخاطبان را برانگیخت.

دریافت لینک کوتاه این نوشته:

کپی شد!

علت مرگ حاج محمد باقر منصوری