رشته های غیر حضوری دانشگاه پیام نور


رشته های غیر حضوری دانشگاه پیام نور

زمان ثبت نام برای پذیرش غیرحضوری دانشگاه پیام نور آغاز شد. برای اطلاع از زمان، نحوه و شرایط ثبت نام دانشگاه مجازی پیام نور وارد این سامانه شوید


پذیرش غیرحضوری دانشگاه پیام نور

زمان ثبت نام برای پذیرش غیرحضوری دانشگاه پیام نور خدمت داوطلبان و متقاضیان ورود به این دانشگاه نیمه دولتی در دو دوره با آزمون و بدون آزمون اعلام شد. کلیه داوطلبان می توانند در زمان در نظر گرفته شده برای پذیرش غیرحضوری دانشگاه پیام نور و ثبت نام دانشگاه مجازی پیام نور اقدامات لازم را انجام دهند. البته در این میان اطلاع از شرایط لازم برای پذیرش غیرحضوری دانشگاه پیام نور و همین طور نحوه ثبت نام دانشگاه مجازی پیام نور نیز الزامی به نظر می رسد.

در این نوشته جامع، با ارائه تمامی اطلاعات لازم در رابطه با پذیرش غیرحضوری دانشگاه پیام نور در خدمت شما دوستان و عزیزان همیشه همراه هستیم. البته در این میان بد نیست اگر در رابطه با شهریه دوره های غیرحضوری پیام نور و همین طور ظرفیت این رشته های تحصیلی توضیحاتی را خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم.

برای آشنایی با نحوه ثبت نام در دوره های غیرحضوری دانشگاه های پیام نور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۲ تماس از سراسر کشور و  ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷ (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

فهرست محتوا

چه زمانی می توان برای پذیرش غیرحضوری دانشگاه پیام نور بدون کنکور اقدام کرد؟

در ابتدا باید موضوع مهم و قابل توجهی را خدمتتان بگوییم و آن هم این که دانشگاه پیام نور در کل دانشگاهی غیرحضوری است.

این موضوع به این معناست که دانشجو به هیچ وجه مجبور به شرکت در کلاس های درس به صورت حضوری نیست.

هر چند تعداد کلاس های درسی برگزار شده در این دانشگاه برای درس های مختلف انواع رشته های تحصیلی ارائه شده در این دانشگاه بسیار محدود هستند و نهایتاً چند جلسه کلاس آن هم به صورت رفع اشکال برای دانشجویان برگزار می شود.

پذیرش غیرحضوری دانشگاه پیام نور از این روست که افراد پرمشغله امکان ادامه تحصیل در دانشگاه را داشته باشند و بتوانند برای داشتن تحصیلات دانشگاهی به راحتی اقدام کنند.

البته دقت داشته باشید که برای برخی از دروس دانشگاه پیام نور امکان برگزاری کلاس های درس به صورت آنلاین و الکترونیکی وجود دارد و هر فرد دانشجو می تواند در آن ها شرکت داشته باشد.

به این صورت که کلاس ها به وسیله نرم افزاری جامع برای دانشجو برگزار می شود و وی می تواند در این کلاس ها با استاد و همین طور دانشجویان دیگری که درس را در همان ترم اخذ کرده اند ارتباط و تعامل داشته باشد.

دقت داشته باشید که تدریس اساتید در کلاس های آنلاین و مجازی کاملاً باکیفیت و با ارائه تمامی نکات آموزشی انجام می شود. 

هر چند این کلاس ها هم حالت رفع اشکال دارند و تعداد جلسات آن ها همانند کلاس های حضوری زیاد نیست.

اما باز هم می تواند تا حدی نیازهای آموزشی افراد را پاسخگو باشد و آن ها را از وجود اساتیدی با تجربه و خبره بهره مند کند.

دانشگاه پیام نور هر ساله اقدام به جذب دانشجویان طی دوره های بدون کنکور و همین طور با کنکور در انواع رشته های تحصیلی در دو دوره مهر و تکمیل ظرفیت بهمن ماه می کند.

اما هر داوطلب باید قبل از هر چیز از زمان پذیرش غیرحضوری دانشگاه پیام نور در هر یک از دوره های جذب دانشجو اطلاعاتی را بدست آورد.

زمان پذیرش غیرحضوری دانشگاه پیام نور برای دوره بدون کنکور در سال گذشته از ماه های آخر روزهای آغاز شد و تا آخرین روزهای سال ۹۸ نیز ادامه داشت.

اما در سال جاری با توجه به شیوع بیش از حد ویروس کرونا زمان ثبت نام برای پذیرش غیرحضوری دانشگاه پیام نور در دوره بدون کنکور به تعویق افتاد و داوطلبان باید در زمان دیگری برای ثبت نام اقدام بفرمایند.

با توجه به تصمیم سازمان سنجش آموزش کشور با توجه به شرایط و وضعیت موجود زمان ثبت نام برای پذیرش دوره بدون کنکور در سال جاری همان مرداد ماه و دقیقاً همزمان با انتخاب رشته در دوره های با آزمون دانشگاه سراسری تعیین شده است.

برای اطلاع از زمان دقیق انتخاب رشته جهت پذیرش غیرحضوری دانشگاه پیام نور در دوره بدون کنکور در سال جاری می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل در تماس باشید.

تیم خبره مشاوره ما می توانند اطلاعات خوبی را در رابطه با زمان ثبت نام برای پذیرش غیرحضوری دانشگاه پیام نور خدمت شما دوستان ارائه دهند.

در رابطه با زمان پذیرش غیرحضوری دانشگاه پیام نور در دوره با آزمون نیز باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که تمامی داوطلبان باید در زمان مشخص شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای ثبت نام اولیه جهت ورود به رشته های غیرحضوری دانشگاه پیام نور اقداماتی را انجام دهند.

بعد از اتمام مرحله اولیه ثبت نام و اظهار علاقمندی فرد داوطلب برای ورود به رشته های با آزمون دانشگاه پیام نور نوبت به انتخاب رشته های دانشگاه پیام نور در مرداد ماه می رسد.

بهتر است برای اطلاع از زمان دقیق انتخاب رشته در دوره های با آزمون دانشگاه پیام نور در سال جاری از مشاوری آگاه در این زمینه کمک بگیرید.

برای تهیه و خرید کتاب های دوره ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

شرایط پذیرش غیرحضوری دانشگاه پیام نور چه مواردی را شامل می شود؟

هر فرد داوطلب برای ثبت نام جهت پذیرش غیرحضوری دانشگاه پیام نور در دو دوره با آزمون و بدون آزمون الزامآً باید از شرایطی برخوردار باشد که در دو دسته عمومی و اختصاصی قرار می گیرند.

شرایطی که داشتن آن ها برای ثبت نام و انتخاب رشته جهت پذیرش غیرحضوری دانشگاه پیام نور کاملاً الزامی و مهم به نظر می رسد.

آیا اطلاعی در رابطه با شرایط لازم برای پذیرش غیرحضوری دانشگاه پیام نور دارید می توانید در این رابطه با تیم مشاوره ایران تحصیل در تماس باشید تا آن ها اطلاعات لازم را در رابطه با شرایط در نظر گرفته شده در اختیار شما دوستان و عزیزان متقاضی قرار دهند.

نحوه ثبت نام جهت پذیرش غیرحضوری در پیام نور به چه صورت است؟

ثبت نام در رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور و انتخاب رشته های با آزمون و بدون آزمون ارائه شده در این دانشگاه به دو طریق برای افراد مختلف صورت می گیرد.

به این صورت که اگر قصد پذیرش غیرحضوری دانشگاه پیام نور در دوره با آزمون و بدون آزمون مهر ماه را دارید الزاماً باید به صورت اینترنتی برای این امر اقدام بفرمایید.

اما این موضوع در رابطه با پذیرش در دوره بهمن ماه دانشگاه پیام نور کاملاً متفاوت است. به این صورت که هر فرد باید به صورت حضوری برای ثبت نام و پذیرش غیرحضوری دانشگاه پیام نور اقدام کند.

البته همراه داشتن مدارک لازم در زمان مراجعه حضوری به دانشگاه مورد نظر برای تحصیل نیز الزامی به نظر می رسد و برای طی فرآیند ثبت نام الزامی است.

اما به خاطر داشته باشید که ثبت نام برای این دوره های جذب دانشجو در دانشگاه پیام نور طی مراحل و فرآیندهایی برای هر فرد داوطلب صورت می گیرد.

آیا اطلاعی از کلیه مراحل و فرآیندهای پذیرش غیرحضوری دانشگاه پیام نور در دوره های مختلف دارید؟ اگر به دنبال اطلاع از این فرآیندها و مراحل لازم برای ثبت نام هستید می توانید از کمک مشاورانی خبره در این زمینه بهره بگیرید.

پذیرش در دوره غیرحضوری پیام نور در کدام رشته ها صورت می گیرد؟

شاید این سؤال برای شما دوست عزیز مطرح شود که خب در کدام رشته های تحصیلی می توانم برای ادامه تحصیل در دوره های با آزمون و همین طور با آزمون اقدام کنم؟

آیا این رشته ها از تمامی گروه های آزمایشی یعنی انسانی، تجربی، انسانی، زبان و غیره ارائه شده اند؟ چند درصد از رشته ها به صورت بدون کنکور و چند درصد به شکل با آزمون ارائه می شوند؟

از میان رشته های ارائه شده در دوره غیرحضوری دانشگاه پیام نور می توان به رشته هایی همچون حسابداری، مهندسی صنایع، مدیریت دولتی، مدیرت بازرگانی، مهندسی کامپیوتر و غیره اشاره کرد. 

برای اطلاع از لیست کامل رشته های تحصیلی ارائه شده در این دوره بهتر است با مشاوری خبره صحبت کنید. 

در مورد ثبت نام دانشگاه مجازی پیام نور در دوره ارشد چه می دانید؟

باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که دانشگاه پیام نور اقدام به ثبت نام دانشگاه مجازی پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد برای متقاضیان و داوطلبان می کند.

به این صورت که در ابتدا فرد داوطلب برای ثبت نام دانشگاه مجازی پیام نور اقداماتی را انجام می دهد و بعد از پذیرش می تواند به عنوان یک دانشجو آموزش ها را به صورت آنلاین دریافت کند.

دقت داشته باشید که اطلاع از زمان ثبت نام دانشگاه مجازی پیام نور و همین طور نحوه و شرایط ثبت نام نیز برای هر فرد داوطلب ضروری به نظر می رسد.

بعد از ثبت نام دانشگاه مجازی پیام نور و قبولی هر فرد در این دوره نوبت به ثبت نام قطعی و در ادامه شروع کلاس هایی می رسد که به صورت الکترونیکی و با نصب چند نرم افزار برای فرد دانشجو صورت می گیرد.

موضوع بسیار مهم این که با توجه به بحث پذیرش غیرحضوری دانشگاه پیام نور شرکت و حضور فرد دانشجو در این کلاس های درس هم همچون دیگر دوره های تحصیلی دانشگاه پیام نور اجباری نیست و فرد در صورت تمایل می تواند در آن ها شرکت نکند.

در مورد شیوه نمره دهی در این دوره های تحصیلی هم باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که سیستم نمره دهی در این نحوه آموزش همانند دوره عادی است و هیچ تفاوتی بین این دو شیوه آموزشی وجود ندارد.

در مورد شهریه هم باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که شهریه پرداختی برای دوره الکترونیک دقیقاً با دوره عادی برابر است و این گونه نیست که مبلغ پرداختی بیشتر یا کم تر باشد.

برای خرید بهترین جزوات درسی فراگیر ارشد پیام نور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

رشته های ارشد مجازی پیام نور شامل چه مواردی می شوند؟

شاید با توضیحات داده شده در بالا شما هم مشتاق ادامه تحصیل در رشته های کارشناسی ارشد پیام نور شده باشید.

اما صبر کنید در ابتدا باید بدانید که دانشگاه پیام نور در کدام یک از رشته های تحصیلی در مقطع ارشد جذب دانشجو به صورت آنلاین و الکترونیکی دارد؟

 به هر حال شناخت این رشته های تحصیلی برای هر فرد متقاضی ثبت نام کاملاً الزامی است و نباید از آن غافل شد. آیا اطلاعی از رشته های ارشد مجازی پیام نور دارید؟

آیا می دانید این رشته ها در کدام گروه های آزمایشی به داوطلبان تحصیل آنلاین مقطع ارشد در دانشگاه پیام نور ارائه شده اند؟

اگر به دنبال اطلاع از رشته های تحصیلی ارائه شده در دوره آنلاین کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور هستید می توانید با مشاوری آگاه در این رابطه تماس حاصل فرمایید.

مشاوری که با ارائه اطلاعاتی کامل و دقیق در رابطه با لیست رشته های آنلاین ارشد دانشگاه پیام نور شما را به بهترین شکل ممکن یاری کند.

در مورد ظرفیت جذب دانشجو در دوره آنلاین ارشد پیام نور چه می دانید؟

مورد دیگری که باید در زمان ثبت نام دانشگاه مجازی پیام نور به آن توجه داشته باشید بحث ظرفیت رشته های ارائه شده در این دوره است.

به هر حال اطلاع از ظرفیت رشته های مورد پذیرش در دوره ارشد مجازی پیام نور برای هر فردی مهم است و تمامی افراد داوطلب باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند.

آیا اطلاعی در رابطه با ظرفیت جذب دانشجو در دوره آنلاین کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور دارید؟

در صورتی که به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با ظرفیت جذب دانشجو در دوره ارشد آنلاین هستید می توانید از مشاوری خبره و کاردان در این رابطه کمک بگیرید و اطلاعات به روز و جدیدی را در این رابطه از آن ها بدست آورید.

جهت اطلاع از زمان و شرایط ثبت نام در دوره غیرحضوری دانشگاه های پیام نور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۲ تماس از سراسر کشور و  ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷ (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط

ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور بهمن

قبولی در آزمون فراگیرپیام نور

 زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

پذیرش غیرحضوری دانشگاه پیام نور

پذیرش غیرحضوری دانشگاه پیام نور در چه رشته هایی انجام می شود؟ 

پذیرش غیرحضوری دانشگاه پیام نور در رشته های مختلفی انجام می گیرد. برای اطلاع از لیست رشته ها با مشاوران ما تماس بگیرید.

آیا امکان ثبت نام دانشگاه مجازی پیام نور در دوره ارشد وجود دارد؟ 

بله. برای کسب اطلاعاتی در این رابطه با ما تماس بگیرید.

پذیرش غیرحضوری دانشگاه پیام نور در چه زمانی انجام می شود؟ 

برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام جهت پذیرش غیرحضوری دانشگاه پیام نور با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس بگیرید.

ثبت نام غیر حضوری پیام نور ۱۴۰۱

افرادی که در سال جاری در دانشگاه پیام نور پذیرفته می شوند باید نسبت به انجام ثبت نام غیر حضوری پیام نور ۱۴۰۱ اقداماتی را انجام دهند. توجه داشته باشید که ثبت نام غیر حضوری پیام نور در سامانه ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور صورت می گیرد. در واقع، هر یک از دانشجویان و افراد پذیرفته شده باید در زمان مشخص شده به وسیله دانشگاه محل قبولی برای ثبت نام قطعی خود در سایت ثبت نام غیرحضوری پیام نور اقدام کنند. البته قبولی در دانشگاه پیام نور با توجه به داشتن شرایط دانشگاه غیرحضوری پیام نور برای هر فرد انجام می گیرد. در این میان اطلاع از شهریه غیرحضوری پیام نور نیز برای هر فرد پذیرفته شده در این دانشگاه ضروری و مهم به نظر می رسد.

در این نوشته، اطلاعات لازم را در رابطه با ثبت نام غیر حضوری پیام نور و همین طور شهریه غیرحضوری پیام نور در اختیار شما دوستان و عزیزان گرامی قرار می دهیم. امیدواریم با مطالعه این نوشته مشکلی از بابت ثبت نام غیر حضوری پیام نور بعد از اعلام نتایج و قبولی نداشته باشید و بتوانید ثبت نام خود را در سامانه ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور به نحو احسنت انجام دهید.

جهت آشنایی با زمان ثبت نام غیرحضوری در دانشگاه پیام نور از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۲ تماس از سراسر کشور و  ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷ (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

فهرست محتوا

چه زمانی می توان برای ثبت نام غیر حضوری پیام نور اقدام کرد؟

مورد بسیار مهمی که هر کدام از دانشجویان قبول شده در دانشگاه پیام نور باید به آن توجه داشته باشند اطلاع از زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام غیر حضوری پیام نور است.

توجه داشته باشید که این زمان توسط خود دانشگاه به اطلاع داوطلبان می رسد.

به این صورت که هر فرد پذیرفته شده باید برای اطلاع از زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام غیرحضوری و بارگذاری مدارک لازم به سایت دانشگاه مورد قبولی مراجعه کند و طی اطلاعیه منتشر شده از زمان دقیق ثبت نام غیر حضوری پیام نور مطلع شود.

زمان دقیق ثبت نام غیر حضوری پیام نور در سایت ثبت نام غیرحضوری پیام نور برای هر کدام از دانشگاه های پیام نور در سال جاری هنوز مشخص نیست و باید تا زمان اعلام هر کدام از این دانشگاه ها صبر کرد.

برای اطلاع از نحوه ثبت نام برای تدریس در دانشگاه پیام نور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

چگونه می توان برای ثبت نام غیرحضوری پیام نور اقدام کرد؟

آیا اطلاعی از نحوه ثبت نام غیر حضوری پیام نور دارید؟ آیا می دانید چگونه می توان برای ثبت نام غیرحضوری پیام نور اقدام کرد؟ در این بخش با ارائه راهنمای ثبت نام غیر حضوری پیام نور در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل هستیم.

دقت داشته باشید که ثبت نام دانشجویان در سایت ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور با طی مراحلی برای هر فرد انجام می شود که باید با دقت و مرحله به مرحله پیش رفت.

. برای شروع ثبت نام در ابتدا باید آدرس سایت ثبت نام غیرحضوری پیام نور یا همان سامانه گلستان پیام نور را در مرورگر خود تایپ بفرمایید و برای ورود به آن اقدام کنید.

. بعد از باز شدن صفحه مورد نظر نوبت به درج نام کاربری و همین طور رمز عبور در فیلدهای مربوطه می رسد.

. در قدم بعدی وارد پروفایل کاربری خود شوید و بر روی گزینه پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدیدالورود موجود در بخش بالایی صفحه کلیک بفرمایید.

. پس از کلیک بر روی گزینه ذکر شده صفحه دیگری برای شما باز می شود که در آن می توانید مراحل پذیرش غیرحضوری خود را در سامانه ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور مشاهده بفرمایید.

از میان این مراحل می توان به تعیین وضعیت نظام وظیفه، اطلاعات ایثارگری، چاپ فرم مشخصات کامل دانشجو، دریافت فرم های مورد نیاز و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

با کلیک بر روی گزینه انتخاب که در کنار هر کدام از این موارد مشاهده می شود می توانید برای تکمیل اطلاعات مورد نیاز دانشگاه در هر مرحله اقدامات لازم را انجام دهید.

. در آخرین مرحله ثبت نام نوبت به دانلود و دریافت برگه ها و فرم های مورد نظر دانشگاه جهت مراجعه حضوری برای تکمیل فرآیند ثبت نام بعد ار ثبت نام در سامانه ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور می رسد.

دقت داشته باید که ارائه این فرم های تکمیل شده در زمان مراجعه حضوری به دانشگاه پیام نور بعد از ثبت نام در سامانه ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور الزامی به نظر می رسد.

در غیراینصورت بعد از طی اولین مرحله ثبت نام در سامانه ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور فرآیند ثبت نام شما تکمیل نمی شود و اجازه ورود به دانشگاه پیام نور و شروع دوران تحصیل خود را در این دانشگاه ندارید.

اگر به دنبال کسب اطلاعات دقیق تر و بهتری در رابطه با نحوه ثبت نام غیر حضوری پیام نور در سامانه ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور هستید در این رابطه با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاوران حاضر در مجموعه ما می توانند اطلاعات دقیق و درستی را در رابطه با ثبت نام غیر حضوری پیام نور در سایت ثبت نام غیرحضوری پیام نور در اختیارتان قرار دهند.

برای انجام ثبت نام دانشگاه پیام نور به صورت غیرحضوری باید به سامانه گلستان وارد شوید

پس از انجام ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور چه کاری باید انجام دهم؟  

زمانی که ثبت نام خود را در سایت ثبت نام غیرحضوری پیام نور کامل کردید نوبت به ثبت نام حضوری می رسد.

در واقع شما بعد از گذشت ۲۴ ساعت از انجام ثبت نام غیر حضوری در سایت ثبت نام غیرحضوری پیام نور الزاماُ باید دوباره به سایت ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور یا همان سایت گلستان وارد شوید.

در این سایت ثبت نام باید از تأیید ثبت نام خود در دانشگاه پیام نور اطمینان حاصل کنید. البته این زمان برای برخی از دانشگاه ها ممکن است بیشتر از یک روز یا همان ۲۴  ساعت زمان ببرد.

اما نگران نباشید به هر حال ثبت نام شما از طرف دانشگاه مورد تأیید قرار می گیرد و مشکلی در این رابطه نیست.

نکته بسیار مهم این که تمامی افراد پذیرفته شده و دانشجویان باید قبل از انجام انتخاب واحد شهریه ثابت را پرداخت کنند.

در غیراینصورت هیچ یک از افراد امکان انجام انتخاب واحد و شروع ترم تحصیلی را ندارند.

برای واریز مبلغ در نظر گرفته شده به عنوان شهریه ثابت دانشگاه پیام نور در ابتدا باید وارد منوی اصلی سایت گلستان دانشگاه پیام نور شوید و در ادامه به ترتیب بر روی گزینه آموزش، گزارش های آموزش، شهریه و فرم واریز وجوه پیام نور کلیک بفرمایید.

با واریز شهریه ثابت امکان انجام انتخاب واحد برای شما دوست عزیز پذیرفته شده در دانشگاه پیام نور فراهم می شود و می توانید از طریق گزینه ثبت نام برای این امر اقدام بفرمایید.

نکات مهم در زمان ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور

در این بخش، با ذکر نکات بسیار مهمی در زمان انجام ثبت نام غیر حضوری دانشگاه پیام نور در خدمت شما دوستان و همراهان عزیز هستیم.

. توجه داشته باشید که هر فرد باید در زمان مشخص شده توسط دانشگاه برای انجام ثبت نام اقدام کند.

از این رو کسب اطلاعات دقیقی در رابطه با زمان تعیین شده الزامی به نظر می رسد.

در صورت عدم اطلاع از این موضوع و اتمام زمان در نظر گرفته شده قبولی شما کان لم یکن تلقی می شود.

. به جز زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام غیرحضوری به تاریخ مشخص شده برای انجام ثبت نام حضوری نیز توجه لازم را مبذول دارید.

در این زمان باید تمامی مدارک لازم را جهت تشکیل پرونده و ثبت نام فیزیکی به دانشگاه تحویل دهید.

. کلیه مراحل ثبت نام غیرحضوری بدون هیچ کم و کاستی در سایت ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور یا همان سایت گلستان انجام می گیرد.

اگر به دنبال اطلاع از اعتبار مدرک دانشگاه پیام نور بر روی لینک مربوطه کلیک کنید

شهریه غیرحضوری پیام نور چقدر است؟

دانشگاه پیام نور نیز به عنوان یکی از دانشگاه هایی مطرح است که برای ورود به آن به پرداخت شهریه نیاز دارید.

 البته شهریه دوره کارشناسی، ارشد و همین طور دکتری دانشگاه پیام نور کاملاً با یکدیگر متفاوت است و با توجه به مقطع تحصیلی بالاتر می رود.

نکته بسیار مهم این که شهریه غیرحضوری پیام نور هر ساله برای تمامی مقاطع تحصیلی ارائه شده در این دانشگاه نیمه دولتی تا حد از قبل تعیین شده ای بالا می رود.

آیا اطلاعی در رابطه با شهریه غیرحضوری پیام نور در ترم مهر دارید؟ اگر به دنبال کسب اطلاعاتی در رابطه با شهریه غیرحضوری پیام نور هستید می توانید با مشاوران حاضر در مجموعه ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

مشاوران مجموعه ما می توانند اطلاعات لازم را در رابطه با شهریه غیرحضوری پیام نور در اختیار شما دوستان و همراهان عزیز سایت ایران تحصیل قرار دهیم.

شرایط دانشگاه غیرحضوری پیام نور شامل چه مواردی می شود؟

ثبت نام در دانشگاه پیام نور و انتخاب رشته در این دانشگاه در گرو داشتن شرایط دانشگاه غیرحضوری پیام نور است.

در واقع،‌ هیچ فردی بدون داشتن شرایط دانشگاه غیرحضوری پیام نور امکان ثبت نام در دوره بدون کنکور و با کنکور پیام نور را ندارد.

شرایط دانشگاه غیرحضوری پیام نور برای دو دوره بدون آزمون و با آزمون در دو گروه شرایط اختصاصی و همین طور شرایط عمومی قرار می گیرند.

در صورتی که برای ثبت نام و انتخاب رشته در دانشگاه پیام نور به دنبال اطلاع از شرایط دانشگاه غیرحضوری پیام نور هستید می توانید از طریق مشاوری خبره به این اطلاعات دست پیدا کنید.

آیا به عنوان دانشجوی جدید الورود از نحوه برگزاری کلاس های پیام نور اطلاعی دارید؟

دانشگاه پیام نور از آن دست دانشگاه هاست که معمولاً افراد شاغل یا بانوان خانه دار و بچه دار برای تحصیل در آن اقدام می کنند.

علتش هم کاملاً مشخص و مبرهن است و آن هم چیزی نیست به جز این که ادامه تحصیل در دانشگاه پیام نور مستلزم شرکت در کلاس های درسی نیست.

در واقع، دانشگاه پیام نور از همان ابتدای تأسیس به همین صورت عمل کرده و من بعد هم روال کارش به همین صورت است.

حضور در کلاس های دانشگاه پیام نور به هیچ وجه الزامی نیست و فرد دانشجو می تواند در صورت تمایل در آن ها شرکت نکند.

البته این موضوع در رابطه با دروس عملی به هیچ وجه صدق نمی کند و افراد الزاماً باید در کلاس های دروس عملی شرکت داشته باشند.

اما در رابطه با کلاس های دروس نظری باید عرض کنیم که این کلاس ها در تعداد کم برگزار می شوند.

در واقع، برای هر درس تنها چند جلسه کلاس درسی برگزار می شود که این کلاس ها به صورت رفع اشکال هستند.

در واقع، هر دانشجو باید دروس را خوب و با دقت مطالعه کند و در صورت داشتن مشکل درسی برای رفع آن ها به دانشگاه مراجعه و در سر کلاس های رفع اشکال حضور پیدا کند.

در هر ترم تحصیلی دانشگاه پیام نور چند واحد می توانم بردارم؟

شاید این موضوع هم برای شما دوست عزیز دانشجو سؤال شده باشد که در هر ترم تحصیلی دانشگاه پیام نور چند واحد درسی می توان برداشت؟

در پاسخ باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که سقف واحدهای انتخابی در دانشگاه پیام نور حداکثر ۲۴ واحد درسی است.

البته انتخاب این سقف از واحدهای درسی بستگی به معدل شما دارد. یعنی تنها در صورتی می توانید این تعداد از واحد درسی را در هر ترم تحصیلی بردارید که معدل شما به حد نصاب لازم رسیده باشد.

کرونا و ترم تحصیلی جدید در دانشگاه پیام نور

دیگر همه در جریان ورود ویروس مهلک کرونا به کشور و از دست رفتن تعداد زیادی از هم وطنانمان هستیم.

ویروسی که همه برنامه ریزی های آموزشی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی را بهم ریخته است.

به طوری که تمامی کلاس های دانشگاه ها به صورت غیرحضوری و اینترنتی برگزار شد.

 حتی از حضور دانشجویان در دانشگاه ها برای شرکت در امتحانات نیز جلوگیری به عمل آمد و تمامی امتحانات به صورت اینترنتی و از راه دور برگزار شد.

اما در رابطه با ترم تحصیلی جدید چه تصمیمی گرفته شده است؟ آیا کلاس های درسی و همین طور امتحانات پایان ترم به صورت اینترنتی برگزار می شود؟

این سؤالی است که فعلاً نمی توان جوابی دقیق و درست به آن داد و باید منتظر اعلام مسئولین مربوطه در این رابطه ماند.

اما در صورت غیرحضوری بودن کلیه کلاس های درسی و همین طور امتحانات دانشگاه پیام نور همواره سعی در برگزاری باکیفیت آن هاست و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

برای دریافت وام دانشجویی شهریه از دانشگاه پیام نور چه کاری باید انجام دهم؟

حتماً‌ همه می دانید که دریافت وام دانشجویی شهریه در دانشگاه پیام نور در تمامی مقطع ارشد، کارشناسی و همین طور دکتری امکان پذیر است.

اما آیا می دانید چه مراحلی را باید برای دریافت وام تحصیلی شهریه پیام نور طی کرد؟

البته در این میان به مدارکی هم برای دریافت این وام تحصیلی نیاز دارید که الزاماً باید آن را از قبل آماده کنید و در زمان ثبت نام به مسئول مربوطه تحویل دهید.

مورد قابل توجه این که دریافت این وام به ضامن معتبری هم نیاز دارد.

نمرات امتحانی در دانشگاه پیام نور چگونه محاسبه می شود؟

یکی از سؤالاتی که در رابطه با نحوه نمره دهی در دانشگاه پیام نور برای دانشجویان جدید الورود مطرح می شود در رابطه با نمرات امتحانی دانشگاه پیام نور است.

آیا اطلاعی از نحوه نمره دهی در امتحانات و آزمون های دانشگاه نیمه دولتی پیام نور دارید؟

در پاسخ به این سؤال مهم باید خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم که نمرات امتحانی در دانشگاه پیام نور به این صورت محاسبه می شود که در آزمون کتبی ۱۲ نمره منظور می شود و برای فعالیت های کلاسی هر دانشجوی این دانشگاه ۸ نمره در نظر گرفته می شود.

برای دریافت نمره کلاسی هر دانشجو باید فعالیت های لازم را در طول ترم داشته باشید تا استاد برای وی نمره کلاسی را منظور کند.

به عبارت دیگر، شرکت در تمام کلاس های درسی هر یک از دروس، انجام پروژه های درسی و همین طور شرکت در امتحانات آخر ترم از الزامات دریافت نمره کلاسی برای هر یک از دانشجویان است.

در مورد فوت و فن درس خواندن در دانشگاه پیام نور چیزی می دانید؟

از جمله مواردی که هر دانشجوی جدید الورود این دانشگاه باید از آن اطلاع داشته باشد در رابطه با فوت و فن مطالعه در پیام نور است.

به این صورت که هر فرد دانشجو در دانشگاه پیام نور باید در همان بدو ورود به این دانشگاه باید از شیوه خواندن دروس و کتب ارائه شده در هر یک از رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور اطلاعاتی را به دست آورد.

در حقیقت، درس خواندن در دانشگاه پیام نور قلق خاصی دارد که هر شخصی باید از آن مطلع شود و در رابطه با آن بداند.

برای اطلاع از نحوه و چگونگی ثبت نام اینترنتی و غیرحضوری پیام نور در سامانه گلستان از سراسر کشور از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید. 

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۲ تماس از سراسر کشور و  ۹۰۹۹۰۷۵۳۰۷ (تماس از استان تهران)

تماس از طریق تلفن ثابت بدون گرفتن کد پاسخگویی از ۸ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

مطالب مرتبط

رشته های تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور

دانشگاه های پیام نور تهرانورود به سیستم سهبا

راهنمای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور

اعلام نتایج قبولی دانشگاه پیام نور

ثبت نام غیر حضوری پیام نور 

برای ثبت نام غیر حضوری پیام نور به چه سامانه ای باید وارد شویم؟

سایت ثبت نام غیرحضوری پیام نور یا همان سیستم جامع گلستان است که با استفاده از مرورگر اکسپلورر می توانید وارد سایت شوید.

شرایط دانشگاه غیرحضوری پیام نور چیست؟

آن دسته از دانشجویانی که مشکلی در رابطه با حضور در کلاس ها دارند پس از بارگذاری تمامی اطلاعات خود در سامانه ثبت نام غیرحضوری دانشگاه پیام نور می توانند برای تحصیل به صورت خودخوان اقدام نمایند.

شهریه غیرحضوری پیام نور برای مقاطع مختلف چگونه است؟

برای اطلاع از شهریه غیرحضوری دانشگاه پیام نور با مشاوران ایران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

رشته های غیر حضوری دانشگاه پیام نور