دلیل مرگ الویس پریسلی


دلیل مرگ الویس پریسلی

دلیل مرگ الویس پریسلی فاش شد وقتی الویس پریسلی، سلطان موسیقی راک در سن ۴۲ سالگی فوت کرد، بسیاری از هوادارانش به خاطر مرگ نابهنگام‌اش گریستند. پس از آن شایعات و گمانه‌های زیادی درباره علت واقعی مرگ او پخش شد. گزارش‌ها دلیل مرگ او را اعتیاد به مواد مخدر اعلام کند. اما حالا یک پاتولوژیست […]


دلیل مرگ الویس پریسلی

دلیل مرگ الویس پریسلی فاش شد

وقتی الویس پریسلی، سلطان موسیقی راک در سن ۴۲ سالگی فوت کرد، بسیاری از هوادارانش به خاطر مرگ نابهنگام‌اش گریستند. پس از آن شایعات و گمانه‌های زیادی درباره علت واقعی مرگ او پخش شد. گزارش‌ها دلیل مرگ او را اعتیاد به مواد مخدر اعلام کند.

اما حالا یک پاتولوژیست برجسته در یک برنامه تلویزیونی فاش کرد که این ستاره موسیقی رژیم غذایی غیرسالمی داشت که باعث اضافه وزن او شد. پریسلی هر روز هم یک لیتر مشروب می‌خورد و داروهای تجویزی زیادی هم می‌خورد.

سبک زندگی و رژیم غذایی ناسالم به دلیل خوردن غذای ناسالم، نوشیدن مشروبات الکلی و سوء استعمال داروهای زیاد بود.

دکتر ریچارد شپرد، پاتولوژیست برجسته بریتانیایی گفت که قلب و کبد این ستاره موسیقی دو برابر اندازه طبیعی بزرگ شده بود. همچنین او اگر موهایش را رنگ می‌کرد، رنگش سفید می‌شد.

پیش از مرگ الویس، پزشک او دکتر نیکوپولوس دستکم ۸۰۸۵ قرص، کپسول، آمپول و داروهای تزریقی تجویز کرده بود. چند ماه پس از مرگ پریسلی، در گزارش کالبدشکافی اعلام شد که او به بیماری‌های زیادی از جمله دیابت، بیماری قلبی، کوری تدریجی و یبوست مبتلا بود. اگرچه در خبری که در نشریه میرور منتشر شد گفته شده بود که نتایج دی‌ان‌ای نشان داد که این خواننده بزرگ بیماری ژنتیکی ماهیچه قلب به نام کاردیومیوپاتی هیپرتروفیک داشت.

او در سال‌های پایانی عمرش از علایمی چون ضربان قلب نامنظم، خستگی و فشار خون بالا رنج می‌برد.

الویس پریسلی چهره اسطوره‌ای موسیقی راک‌اند رول ۱۶ آگوست ۱۹۷۷ در سن ۴۲ سالگی درگذشت.

(منبع: you hheal hmag)

مطلب مرتبط:برنامه‌ی غذایی ستاره‌ها: کامرون دیاز

مواد مخدر و مرگ الویس پریسلی در ۴۲ سالگی است

الویس پریسلی در ۱۶ آگوست ۱۹۷۷ در حمام عمارت G acela d خود در ممفیس، تنسی مرد. او در زمان مرگ ۴۲ سال داشت. او در توالت بود، اما بر روی زمین افتاده بود، جایی که او در یک استخر از استفراغ خود قرار داشت. او توسط دوست دخترش Gi ge Alde یافت شد. کارکنان او، با یک آمبولانس تماس گرفتند که او را به بیمارستان یادبود باپتیست سوق داد؛ پس از چندین تلاش برای احیای او، او در ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر درگذشت.

کالبد شکافی او در ساعت ۷ بعدازظهر انجام شد

باپتیست نزدیکترین بیمارستان به G acela d نبود، اما دکتر جرج نیکوپولوس، پریسلی، که به نام دکتر نیک شناخته می شد، دستور داد که آن را بفرستد زیرا او می دانست که کارکنان احتیاط می کنند.

علت اولیه الویس مرگ دقیق نبود

گزارش رسمی کورونر آریتمی قلبی را به عنوان علت مرگ پریسلی عنوان می کند، اما بعدها به عنوان یک سرخوردگی در خانواده خانوادگی پریسلی همراه با پزشکان کالبد شکافی دکتر جری تری فرانسیسکو، دکتر اریک مویرده و دکتر نوئل فلورادو برای مخفی کردن علت واقعی مرگ، یک کوکتل داروهای تجویزی ، مصرفی در دوزهای که پزشک به طور معمول نباید تجویز کند. آنها شامل مورفین و دمیرول بود. کلرپینیرامین، آنتی هیستامین؛ آرامبخشها Placidyl و Valium؛ کدئین، یک مخدر ، اتینامات، در آن زمان به عنوان قرص خواب آور تجویز می شود؛ quaaludes؛ و یک باربیتواتور یا افسردگی است که هرگز شناسایی نشده است.

شایعه شده است که دیازپام، آمیتال، نیبوتال، کربریتال، وینتب، الویل، آوانال و والدم در مرگ وی دیده شده است.

عبارت آریتمی قلبی، در متن گزارش co o e ، به معنی کمی بیشتر از یک قلب متوقف شده است. در ابتدا این گزارش سعی کرد آریتمی را به بیماری قلبی عروقی اختصاص دهد، اما پزشک شخصی Elvis اظهار داشت که پرلیس در آن زمان چنین مشکلات مزمن ندارد.

بسیاری از مشکلات سلامتی بسیاری از الویس به سوء استفاده از داروهای تجویزی رسیده است.

الویس به دندانپزشک خود دچار شده بود روزی که او فوت کرد تا یک تاج موقت بگذارد. پیشنهاد شده است که کدئین دندانپزشک به او این روز را منجر به شوک آنافیلاکتیک شد که باعث مرگ وی شد. او قبلا واکنش های آلرژیک به دارو داشت.

دکتر الویس ریاست داشت

شورای بهداشت Te essee دادگاه علیه دکتر نیک را آغاز کرد و شواهدی ارائه شده در جلسات دادگاه نشان داد که هزاران دز دارو را به الویس تزریق کرده است. در دفاع از خود، دکتر گفت که او داروهای مسکن را تجویز کرد تا الویس را از جستجوی مواد مخدر غیرقانونی و کنترل اعتیاد خود بگیرد. نیکوپولوس در این پرونده تبرئه شد، اما در سال ۱۹۹۵ هیئت پزشکی بازرسان تنسی به طور دائم مجوز پزشکی خود را به حالت تعلیق درآورد.

الویس در ابتدا در گورستان فورت هیل در ممفیس دفن شد، اما بعدا او به گریسلند منتقل شد.

اطلاعات اضافی از biog aphy.com.

دلیل مرگ الویس پریسلی