دانلود اپلیکیشن شاد با لینک مستقیم


دانلود اپلیکیشن شاد با لینک مستقیم

برنامه شاد، لینک دانلود مستقیم اپلیکیشن، نصب نرم افزار اندروید ios تحت وب شبکه اجتماعی پیام رسان مدارس و web.shad.ir مراحل ورود به shad.ir


اپلیکیشن شاد

ایران مشاوره ۷۴ نظرها

برای دریافت آخرین اخبار در زمینه بروزرسانی، تغییرات و سایر اطلاعیه های مربوط به برنامه شاد می توانید در کانال تلگرام مدارس ایران مشاوره و یا پیج اینستاگرام مدارس ایران مشاوره عضو شوید.

پس از انتشار ویروس کرونا در جهان و نیز در سطح کشور، تصمیم به ارائه بخش اعظم آموزش ها به روش الکترونیکی و مجازی گرفته شد. در این روش کلاس های درس به صورت آنلاین و از طریق نرم افزاری با عنوان برنامه شاد برگزار شده و دانش آموزان موظف اند طبق برنامه زمانی که مدارس برای آن ها تنظیم کرده اند، در گروه مربوطه حاضر باشند، چرا که در غیر این صورت برای آن ها غیبت ثبت خواهد شد. برای این که دانش آموزان و معلمان بتوانند از این برنامه استفاده نمایند، لازم است همزمان با دانلود نسخه جدید برنامه شاد، اقدام به یادگیری نحوه ورود به سامانه شاد آموزش و پرورش نمایند تا مشکلی در روند آموزش و همچنین برگزاری امتحانات در برنامه شاد ایجاد نشود.

دانش آموزان هم از طریق اپلیکیشن شاد و هم نسخه تحت وب آن می توانند فرآیند احراز هویت خود را به انجام برسانند.

دانلود اپلیکیشن شاد یا شبکه آموزشی دانش آموزی

نرم افزار سامانه شاد از طریق سایت shad.i قابل دریافت می باشد اما امکان دانلود مستقیم آخرین نسخه اپلیکیشن از طریق این مقاله و لینک های ذیل نیز وجود دارد که یک کلیک بر روی آن، دانلود خودکار نرم افزار را آغاز می کند. قابل ذکر است در آپدیت جدید این اپلیکیشن، کاربران به ویژه دانش آموزان نابینا و کم بینا با استفاه از ابزار eSpeakNG می توانند از امکانات شاد به صورت صوتی استفاده کنند.

دانلود مستقیم نسخه جدید اندروید اپلیکیشن شاد ۲٫۹٫۸

لینک مستقیم ورود به سامانه شاد – نسخه تحت وب

 دانلود مستقیم نسخه ios اپلیکیشن شاد 

(به محض انتشار‏‏، لینک فوق فعال می شود.)

در نظر داشته باشید که سیستم عامل مورد نیاز برای استفاده از برنامه شاد، اندروید با نسخه ۴٫۴ به بالا می باشد و به زودی اپلیکیشن شاد نسخه ios این نرم افزار نیز راه اندازی می گردد که پس از انتشار، لینک مربوط به دریافت آن فعال خواهد شد. همچنین در متن زیر می توانید مواردی از امکانات جدیدی را که در تازه ترین نسخه برنامه شاد ارائه شده است، بررسی کنید.

امکانات نسخه جدید برنامه شاد

نکته: لازم به ذکر است که به منظور رفع اشکال دانش آموزان، قرار است از هفته آینده بخشی جدید به این برنامه اضافه شود تا دانش آموزان بتوانند با انتتخاب دروس یا مبحث مورد نظر خود، در کلاس رفع اشکال آن که رایگان می باشد، شرکت نمایند.

راهنمای ورود به نرم افزار شاد

پس از دریافت این برنامه نوبت به نصب اپلیکشن می رسد که در ادامه، مراحل گام به گام برای ورود دانش آموزان و مدیران به طور مجزا شرح داده شده است. البته در نظر داشته باشید که اگر برای اولین بار است می خواهید وارد نرم افزار شاد شوید، بایستی ابتدا مراحل احراز هویت را به انجام برسانید. بدین منظور بعد از ورود به اپلیکیشن، شماره تلفن همراه را وارد نموده و با فشردن گزینه “افزودن کاربر” در بخش ورود به مدرسه من، کد ملی و اطلاعات تولد خود را درج کنید. چنانچه ثبت نام شما در اپلیکیشن شاد با موفقیت انجام شود، با پیغام “احراز هویت با موفقیت انجام شد” روبه رو خواهید شد.

مراحل ورود دانش آموزان

احراز هویت دانش آموزان

حال کسانی که برای اولین بار می خواهند از اپلیکیشن شاد استفاده کنند یا فرآیند احراز هویت خود را تاکنون تکمیل نکرده اند، بایستی مطابق با مراحل زیر نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

در صورتی که پس از احراز هویت، با پیغام زیر مواجه شدید، لازم است از مدیر خود بخواهید که به درج اطلاعات تحصیلی شما در سایت سناد بپردازد یا اطلاعات ثبت شده شما در سامانه را مجددا بررسی نماید. به منظور دریافت راهنمایی های دقیق تر می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس بگیرید تا کارشناسان این مرکز شما را در جهت رفع مشکل موجود هدایت کنند.

مراحل گام به گام ورود مدیران

به سبب این که ایجاد کاربری برای دانش آموزان و معلمان در این اپلیکیشن و سایر فعالیت های مرتبط ازقبیل ساخت کانال در نرم افزار شاد توسط مدیران مدارس انجام می گیرد، لذا کسب اطلاعات و آگاهی های لازم در این خصوص برای مدیران حائز اهمیت می باشد. در این بخش به ارائه راهنمای ورود مدیران به برنامه شاد می پردازیم.

در قدم اول لازم است که مدیر به ثبت اطلاعات معلمان و دانش آموزان مدرسه خود در سامانه سناد دانش آموزی اقدام نموده و نرم افزار شاد را دانلود و نصب نماید. (چنانچه از قبل این اطلاعات به ثبت رسیده است، نیازی به انجام دوباره آن نیست.) بعد از تکمیل این مرحله، مدیر باید مطابق مراحل زیر برای دانش آموزان و معلمان عضویت ایجاد کند.

تذکر ۱: مدیر دقیقا باید همان شماره ای را که در سامانه سناد برای خود و اعضا ثبت کرده است، در برنامه شاد وارد نماید.

تذکر ۲: عضویت مدیران همواره در تمامی گروه های کلاسی ثابت خواهد بود.

ممکن است تعدادی از دانش آموزان مخاطب این اپلیکیشن، ایرانی نباشند که در این صورت می بایست از نحوه ثبت نام دانش آموزان اتباع خارجی در اپلیکیشن شاد مطلع گردند. همچنین یکی از مشکلاتی که دانش آموزان برای استفاده از برنامه شاد با آن مواجه هستند، دسترسی به اینترنت با حجم و سرعت مناسب می باشد که طبیعتا ممکن است به طور یکسان در سراسر کشور وجود نداشته باشد. در همین راستا، آموزش و پرورش تمهیداتی برای ارائه بسته اینترنت رایگان برنامه شاد اندیشیده است که می توانید برای اطلاع از جزئیات آن بر روی لینک مربوطه کلیک نمایید.

سوالات متداول

۱- آیا دانش آموزان می توانند با دو شماره تلفن همراه، وارد اپلیکیشن شاد شوند؟

بله، دانش آموزان می توانند به عنوان مثال این برنامه را روی گوشی پدر و مادر خود نصب نمایند و در صورت در دسترس نبودن یکی از آن ها از گوشی دیگری جهت ورود به این برنامه استفاده کنند.

۲- آیا امکان برقراری ارتباط بین دانش آموزان و معلمان در محیط اپلیکیشن شاد وجود دارد؟

بله، برنامه شاد دارای قابلیت ایجاد ارتباط دو سویه بین معلمان و دانش آموزان می باشد.

۳- آیا امکان ذخیره سازی محتوای آموزشی در اپلیکیشن شاد وجود دارد؟

بله این امکان وجود دارد، به این صورت که دانش آموزان می توانند پس از برگزاری کلاس های درسی به آن ها دسترسی داشته باشند.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاآموزش و پرورش

نظرات و امتیاز ها

فقط میتونم بگم افتضاح 😐افتضاح تر از این من ندیدم واقعا اخه این چه برنامیه انقدر هنگ میکنه انقدر بده اخه وقتی ویس میدی صداتو تغییر میده ولی تنها چیز خوب کوچیکی که داره اینکه رایگان همین اگه نت نداری بدون نت هم میشه واردش بشی ولی به هر حال افتضاح اصلا نصب نکنید 😂😐💔واقعا برای سازندش متاسفم میتونست بهتر از این باشه اخه

بد بد بد اصلا برنامه خوبی‌نیست مجبوریم دان کنیم‌اصلا بدرد نمیخوره ‌نمره الکی کم‌میکن میگن‌انلاین نیستین ما که انلاینم اینجوری میزنه خیلیی افتضاح

به نظرم عالی برای درس

دانلود اپلیکیشن شاد با لینک مستقیم