جاشمعی با بطری نوشابه


جاشمعی با بطری نوشابه

جاشمعی با بطری درست کردن جاشمعی با بطری آموزش درست کردن جاشمعی با بطری,طرز درست کردن جاشمعی با بطری,روش درست کردن جاشمعی,طرز ساخت جاشمعی,آموزش تصویری ساخت جاشمعی,نحوه ساخت جاشمعی,مراحل درست کردن جاشمعی با بطری


جاشمعی با بطری نوشابه

آموزش درست کردن جاشمعی با بطری آب معدنی

آموزش ساخت جا شمعی با بطری

بطری های آب معدنی خالی را دور نریزید. به راحتی با یک روش ساده می توانید یک جاشمعی زیبا برای تزیین میز غذاخوری تان درست کنید.

با بطری آب معدنی یک جاشمعی زیبا درست کنید

بطری های آب معدنی از لوازمی هستند که در هر خانه ای به وفور یافت می شوند. اما قبل از دور ریختن بطری های آب معدنی دست نگه دارید. به راحتی با روش زیر می توانید یک جاشمعی زیبا به شکل گل در رنگ های مختلف درست کنید.

قسمت بالای آب معدنی را با چاقوی نوک تیز به دقت و صاف ببرید.

ساخت جاشمعی با بطری

با خط کش و ماژیک به فاصله های ۲ سانتی متری روی لبه بریده شده علامت گذاری کنید. سپس دالبرهایی را روی بدنه بریده شده بطری به شکلی بکشید که پایین ترین قسمت دالبرها دقیقا وسط فاصله هایی که مشخص کرده بودید قرار بگیرد.

نحوه درست کردن جاشمعی با بطری

با قیچی نوک باریک با دقت دالبرها را مانند شکل از بطری جدا کنید. بعد از جدا کردن کامل، فاصله بین گلبرگ ها را تا انتهای بطری ببرید که گلبرگ ها از هم جدا شوند.

مراحل درست کردن جاشمعی با بطری

با دست و با دقت بسیار گلبرگ ها را از هم باز کرده و حالت خمیده به آن ها بدهید.

روش درست کردن جاشمعی با بطری

با رنگ دلخواه تان گلبرگ ها را رنگ آمیزی کنید. بعد از خشک شدن رنگ، روی آنها را اسپری براق کننده کیلر بزنید.

آموزش درست کردن جاشمعی با بطری

درست کردن جاشمعی با بطری آب معدنی

آموزش ساخت جاشمعی با بطری

منبع : seemo gh.com

آموزش درست کردن جا شمعی با قوطی نوشابه تصاویر

درست کردن جا شمعی با قوطی

وسایل لازم

قوطی نوشابه فلزی

قیچی

تیغ موکت بری

شیوه ساخت

قسمت بالای قوطی نوشابه را با تیغ موکت بری جدا کنید و داخل آن را کاملا شسته و خشک کنید.سپس به وسیله ماژیک از قسمت انتهای قوطی ۵ سانت بالا بیایید و دور قوطی را علامت گذاری کنید.به وسیله قیچی دور تا دور بدنه را یک سانت یک سانت برش هایی تا سر علامت ها برش های طولی ایجاد کنید.سپس تمام برش ها را با دست به خارج خم کنید.در این مرحله هر کدام از برش ها را یکی یکی به سمت راست خم کنید طوری که برش بعدی روی برش قبلی قرار گیرد.تمام برش های بدنه را به همین شکل روی هم خم کنید.می توانید برای استحکام بیش تر از مقداری چسب هم بین برش ها استفاده کنید.به آخرین برش که رسیدید توجه داشته باشید که درست لبه آن زیر اولین برش قرار بگیرد که شکل لبه های آن زیباتر باشد.شمع زیبایی را وسط کاردستیتان قرار دهید و از نور رویایی آن و خلاقیت خود لذت ببرید(do )

جدا کردن قسمت بالای نوشابه

خم کردن برش های قوطی طبق شکل

جاشمعی های ساخته شده با قوطی نوشابه

نوجوان ها

جاشمعی با بطری نوشابه