تتو سحر قریشی


تتو سحر قریشی

سحر قریشی که در طول هفته های اخیر با تتو زدن جنجال آفرین شده است، بار دیگر این کار را از سر گرفته است.


تتوی جدید سحر قریشی جنجالی شد عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از وقت صبح، سحر قریشی در عکس تازه ای که در اینستاگرام اش منتشر کرده، نشان داد که تقریبا دو دست هایش را با تتو تخریب کرده است.

اولین تتوی صورت سحر قریشی ؛ ماجرای خالکوبی سحر قریشی فیلم

عکس منتشر شده از اولین تتوی صورت سحر قریشی که به سبک تتوهای امیر تتلو است واکنش های زیادی در اینستاگرام به دنبال داشته است. با فیگار و ماجرای خالکوبی سحر قریشی همراه ما بمانید.

سحر قریشی که چند وقتی است وارد رابطه عاشقانه با امیر تتلو شده، صورت خود را تتو کرده است.

این بازیگر اعلام کرده بود که رابطه اش با امیر تتلو کاملاً کاری بوده و هیچ رابطه عاشقانه بین آنها وجود ندارد تا اینکه ویدیو هایی از آنها منتشر شد که صحبت های سحر قریشی را رد میکرد.

جدایی تتلو از سحر قریشی

اولین تتوی صورت سحر قریشی

ماجرای تتوی جدید صورت سحر قریشی فیلم

بیشتر بخوانید:

سحر قریشی با انتشار عکس نوشت:

اینم طرح اولین تتوی صورتم همین الان طراحیش تموم شد ولی خیلی تصمیم سختیه چون من واقعا صورتمو دوست دارم ولی اینجوری به نظرم منحصر به فرد تره و شاید بتونم بیشتر دوستش داشته باشم.

درضمن میتونم خیلی بیشتر به اینکه خانم ها جرات تغییر داشته باشن کمک کنم. امیدوار هرچه زودتر این تتو رو بزنم که با این تغییر بتونم پر قدرت تر و پر حرارت تر در راه اهدافم قدم بردارم و بتونم تابویی بزرگ رو برای بانوان بشکنم.

درست مث کاری که همسرم برای آقایون کرد و سالها بعد مردم متوجه شدن که ایشون چ قدم بزرگی براشون برداشته چون من خودم واقعا امروز ک خواستم انجامش بدم فهمیدم که اینکار چه دل بزرگی میخواد.

حالا نظر شما چیه بزنمش البته ؟ تصمیم شما هرچی باشه من تصمیم خودمو گرفتم به زودی میزنمش.

بیشتر بخوانید:

تتلو با انتشار عکس به همراه سحر قریشی نوشت:

امشب وقت تتومونو دادیم حاج خانم خیلیا از من میپرسن که بَد نیست اگه تتو آرتیستِ خانم ها مرد باشه یا بر عکس ؟ اگه تتو جای معقولی باشه و فاصله حفظ بشه و خودتون بالاسر کار باشین !

از نظر من هیچ اشکالی نداره چون تتو قراره سالها بمونه رو بدن و مهمه که با آرتیست خوب کار بشه !!

من خودم اکثرا دوست دارم خانمم با خانم ها کار کنه و اگرم با مردها کار قراره باشه بکنه خودم کنارش وایمیسم تا کارش تموم شه و حواسم به فاصله و مکالمه و نگاه و همه چیز هست.

ماجرای خالکوبی سحر قریشی

لینک فیلم اولین تتو صورت سحر قریشی ۴۸۰p

لینک فیلم اولین تتو صورت سحر قریشی ۳۶۰p

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اولین تتو صورت سحر قریشی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

تتو سحر قریشی