بازی وارکرافت برای اندروید


بازی وارکرافت برای اندروید

Hearthstone Heroes of Warcraft – آتشدان: قهرمانان وارکرفت بازی زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های کارتی برای اندروید است.


پخش آنلاین ویدئو

دانلود Hea hs o e 24.0.145077 – بازی کارتی قهرمانان وارکرفت اندروید!

Hea hs o e He oes of Wa c af v24.0.145077 – بازی محبوب “قهرمانان وارکرفت” اندروید جدیدترین نسخه با اجرا برروی تمامی تبلت ها و گوشی های با صفحه نمایش بزرگ و کوچک پیشنهاد ویژه به دوستداران بازیهای کارتی

Hea hs o e He oes of Wa c af به فارسی آتشدان: قهرمانان وارکرفت بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های کارتی از استودیوی بازیسازی Blizza d E e ai me , I c برای دستگاه های اندرویدی است که توانسته در مدت زمان محدودی بیش از ۵٫۰۰۰٫۰۰۰ دانلود را داشته باشد و به عنوان یکی از برترین بازی های کارتی اندروید معرفی شود! در این بازی شما و حریفتان به نوبت کارت هایی با ویژگی ها و قابلیت های خاص و منحصر به فرد رو می کنید تا یکدیگر را شکست دهید و به سراغ حریف بعدی بروید! چیزی که این بازی را نسبت به رقبای مشابه متمایز می‌کند، استفاده از کاراکتر‌ها و کلاس‌های اختصاصی وارکرافت، گرافیک بالا و البته قابلیت ترکیب و ساخت آیتم‌های متفاوت و Dise cha کردن آن‌هاست. گفتنی است در این نسخه همچنین افزونه “گوبلین‌ها در برابر ژنوم‌ها” نیز حضور دارد. اگر به بازی های خاص اندروید در زمینه ی کارتی علاقه دارید و یا حتی به شخصیت های معروف وارکرفت علاقه مندید به هیچ وجه بازی Hea hs o e He oes of Wa c af را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی Hea hs o e He oes of Wa c af اندروید:

بازی Hea hs o e He oes of Wa c af هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴٫۷ از ۵٫۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین ورژن عرضه شده ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم که امیدواریم مورد پسندتان واقع شود ؛ بازی فوق یکی از محبوب ترین و پر دانلودترین بازیهای سبک کارتی اندروید هست که با استقبالی بی نظیر روبرو شده و تقدیم شما کاربران گرامی میگردد .

توجه داشته باشید که :

— بازی آنلاین است و برای اجرا به اینترنت نیاز دارد. — اگر در هنگام ورود به بازی با مشکل مواجه شدید، برنامه فیلت-رشکن خود را فعال کنید. — نسخه های جدید بازی بدون دیتا توسط سازنده عرضه میشود و دیتا که حدود ۱ گیگ حجم دارد باید با خود بازی دانلود شود . — جدیدترین و آخرین آپدیت های Hea hs o e He oes of Wa c af را از این صفحه از فارسروید دانلود کنید.

وارکرافت برای اندروید

وارکرافت برای اندروید

بعد از اینکه بازی وارکرافت محبوب شد سازندگان این بازی تصمیم بر این گرفتند که این نسخه از بازی را برای اندروید نیز انتشار دهند. در حال حاضر اصلی ترین نسخه وارکرافت برای اندروید وارکرافت ۳ یا همان Wa c af 3 F oze Th o e می باشد. برا اینکه شما بتوانید این بازی را انجام دهید نیازمند یک سیسیتم نسبتا قوی برای موبایل خود باید باشید. همان طور که می دانید داستان این بازی به این صورت است که از یک بخش استراتژیک ساخته شده است. می توان گفت که محبوب ترین بازی استراتژیکی که وجود دارد همین وارکرافت برای اندروید می باشد.

داستان بازی وارکرافت ۳

بهترین نکته مثبتی که بازی وارکرافت برای اندروید دارد این است که داستان آن کاملا با داستان کامپیوتری اش یکی می باشد. اگر به دنبال توصیه ما هستید و یک سرگرمی کاملا خوب را می خواهید می توانید از بازی وارکرافت اندروید استفاده کنید. داستان بازی واکرافت ۳ از آنجایی اغاز می شود که جنگ اصلی میان اورک ها و انسان ها می باشد. انسان ها بر این تلاشند که بتوانند قلمرو اورک ها را مورد تصاحب قرار دهند. نام بازی وارکرافت برای اندروید همان تخت یخ زده است. این بازی در سال ۲۰۰۳ برای اولین بار برای کامپیوتر عرضه شد.

انواع سیستم عامل برای نصب بازی wa c af 3

۲ سیستم عامل اصلی وجود دارد برای اینکه شما بتوانید بازی وارکرافت را نصب کنید. سیستم عامل های مورد نیاز برای نصب وارکرافت عبارتند از :

حجم بازی وارکرافت برای اندروید

ببینید بازی وارکرافت اندروید به صورت کلی حجم زیادی ندارد و شما می توانید به راحتی آن را نصب کنید. معمولا حجم این بازی بین ۱ الی ۲ گیگ می باشد. این را نیز بدانید که خود بازی کم تر از ۲۰۰ مگ است و آن کرک بازی است که ۱ گیگ است.

برای شروع بازی ورد اف وارکرافت ابتدایی ترین کاری که باید انجام دهید خرید گیم تایم و شدولند است برای این کار بهتر است به صفحه محصولات فروشگاه گیفت کد۹۸ رفته و خرید خود را در انجا انجام دهید.

اندروید مورد نیاز برای نصب وارکرافت ۳

برای اینکه شما بتوانید این بازی را رو گوشی خود نصب کنید نیازمند این هستید که از گوشی های جدید برخوردار باشید. این بازی نیازمند این است که اندروید گوشی شما بالا تر از ۵ باشد. در صورتی که اندروید گوشی شما پایین تر از این باشه شما نمی توانید این بازی را نصب کنید به علت اینکه اندروید شما قدیمی است و نمی تواند بازی را برای شما اجرا کند.

مولتی پلیر وارکرافت ۳

اصلی ترین سوالی که همواره گیمر ها از خود می کردند در مورد بازی وارکرافت ۳ در اندروید این بوده است که آیا این بازی دارای قابلیت مولتی پلیر است؟ در جواب باید گفت، این گونه که همانند نسخه کامپیوتر آن می توانید آن را آنلاین بازی کنید. از طرفی دیگر قابلیت خوبی که این بازی دارد این است که شما می توانید با دوستان و نزدیکان خود برای سرگرمی این بازی را انجام دهید.

نحوه گروهی بازی کردن وارکرافت ۳ در اندروید

اگر می خواهید که شما آن دسته از افرادی باشید که وارکرافت ۳ اندروید را به صورت LAN با یک دیگر بازی کنید می بایست به یک اینترنت وصل باشید. سپس بعد از آن یکی از افراد گروه باید یک Hos جدیدی را بسازد، از طرفی دیگر افراد باید به هاست ساخته شده بپیوندند. در این صورت می باشد که شما می توانید این بازی را به صورت گروهی انجام دهید.

حال بهتر است برسیم سر سوپرایز اصلی. اگر می خواهید بدانید که امکان این وجود دارد که آیا می توانید این بازی را به زبان فارسی انجام بدهید یا خیر باید بگویم که بله. بعد گذشت ۱ سال از اینکه این بازی برای اندروید نیز به وجود آمد نسخه دوبله شده این بازی نیز عرضه شد. می توان گفت بهترین اتفاقی که می توانست برای گیمر ها به وجود بی آید همین دوبله شدن این بازی بود.

مزایا نصب Addo s در وارکرافت شدولندز برای پلیر هایی که در این بازی به دنبال راحتی هستند بسیار مناسب است و در نحوه بازی کردن و انجام بازی انها بسیار تاثیر گذار است.

رده سنی بازی وارکرافت ۳ اندروید

رده سنی که برای این بازی قرار داده شده است ۱۲ می باشد. اما این بازی را نیز خردسالان نیز می توانند انجام دهند. یک توصیه ای که می توانیم به شما عزیزان بکنیم این است که این بازی می تواند کمک شایانی بر اینکه کودک شما کار گروهی را یاد بگیرد نیز می کند. این بازی یک بازی استراتژیک است که به صورت گروهی و تک نفره است. به صورت کلی می توان گفت که این بازی هیچ تاثیر مخربی بر روی اعصاب و روان فرزند شما ندارد.

نتیجه گیری وارکرافت برای اندروید

در آخر به این جمع بندی می رسیم که برای این که شما بتوانید این بازی را انجام دهید نیازمند گوشی اندروید بالا تر از ۵ هستید. این بازی یک بازی استراتژیک که باعث می شود کودک خرد سال شما کار تیمی و انفرادی را یاد بگیرد. حجم این بازی چیزی معادل ۱ گیگ الی ۲ گیگ می باشد و می توان گفت در برابر کیفیتی که به شما ارائه می کند هیچ می باشد. برای اینکه شما بتوانید این بازی را با نزدیکان خود انجام دهید نیازمند یک مودم هستید تا بتوانید به هم دیگر متصل شوید. در طی این چند سال گذشته این بازی یکی از بهترین بازی های استراتژیک می باشد.

بازی وارکرافت برای اندروید