استعلام نمره منفی با کد ملی


استعلام نمره منفی با کد ملی

استعلام نمره منفی گواهینامه از طریق کد ملی آنلاین فهرست: چگونه به روش آنلاین، میتوان استعلام نمره منفی گواهینامه را دریافت نمود؟ همه ما می دانیم که تخلفات رانندگی و عدم رعایت قوانین و ضوابط مشخص شده برای رانندگان وسایل نقلیه موتوری، مشمول جریمه نقدی می شود. این در حالی است که برخی تخلفات، بسیار […]


استعلام نمره منفی گواهینامه از طریق کد ملی آنلاین

فهرست:

چگونه به روش آنلاین، میتوان استعلام نمره منفی گواهینامه را دریافت نمود؟

همه ما می دانیم که تخلفات رانندگی و عدم رعایت قوانین و ضوابط مشخص شده برای رانندگان وسایل نقلیه موتوری، مشمول جریمه نقدی می شود. این در حالی است که برخی تخلفات، بسیار پر خطر هستند.

نقض قوانین و انجام تخلفات سنگین علاوه بر جریمه نقدی، مشمول نمره منفی نیز می شود. با توجه به اینکه اگر نمرات منفی راننده از حد خاصی تجاوز کند به احتمال زیاد، مجوز رانندگی وی باطل می شود، استعلام دوره ای آن توصیه می شود.

روش های آنلاین استعلام نمره منفی گواهینامه از طریق کد ملی

با توجه به پیشرفت فناوری و گسترش دنیای دیجیتال، امروزه دیگر نیازی نیست بیشتر وقت خود را در صف های انتظار تلف کنیم.

پلیس راهنمایی و رانندگی، فرصت هایی را فراهم آورده است تا در منزل و یا هر جایی که هستید به راحتی از طریق اینترنت کارهای خود را پیگیری نمایید. از جمله مواردی که از طریق گوشی های هوشمند و یا کامپیوتر قابل انجام است، استعلام آنلاین نمره منفی گواهی نامه می باشد.

نمره منفی چیست؟

نمره منفی به تخلفات سنگین رانندگان همچون رد کردن چراغ قرمز، سبقت غیر مجاز، عدم رعایت حق تقدم و غیره مربوط می شود.

دریافت و مشاهده نمره منفی (روش آسان)

در صورتی که می خواهید به روش آنلاین و غیر حضوری، نمرات منفی گواهی نامه خود را مشاهده نمایید، به روش زیر عمل کنید.

در مرحله اول، روی لینک زیر کلیک کنید.

h ps:pishkha 24.com om ema fi

در باکس نمایش داده شده، شماره گواهینامه خود را وارد نمایید.

در باکس بعد از شما شماره موبایل میخواهدبعد از وارد کردن شماره موبایل یک پیامک ارسال میشود و آن پیامک را باید در ادامه مراحل وارد کنید.

برنامه استعلام نمره منفی گواهینامه

استعلام نمره منفی گواهینامه با اینترنت

روش استعلام نمره منفی گواهی نامه از طریق پیامک

جالب است بدانید که امکان دریافت نمره منفی گواهی نامه از طریق پیامک گوشی نیز امکان پذیر می باشد. بدین منظور کافی است شماره گواهی نامه خود را به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پیامک نمایید.

سپس چند لحظه صبر کنید تا پیامک حاوی نمرات منفی شما دریافت شود. کسانی که متقاضی استعلام نمره منفی گواهی نامه از طریق پیامک هستند باید به یک نکته مهم توجه داشته باشند:

هزینه این پیامک نسبت به سایر پیامک هایی که در طول روز ارسال می کنید، بیشتر است. حدود ۳۵۰ تومان.

نکته: علاوه بر نمره منفی گواهی نامه، رانندگان می توانند میزان خلافی خودروی خود را نیز از طریق تلفن ثابت ۸۸۲۸۸۸۸۸ دریافت کنند.

توجه: جهت پیگیری بسته های پستی خود می توانید از اینترنت، کمک بگیرید.

استعلام نمره منفی گواهی نامه از طریق برنامه فرمون

علاوه بر دو روش فوق، روش دیگری نیز برای دریافت نمره منفی گواهی نامه وجود دارد. روش استفاده از برنامه فرمون، خودرو یار. 

جهت استفاده از این روش می توانید سایت فرمون را در گوگل سرچ کرده و در ادامه نسخه مناسب با گوشی خود را دانلود کنید. پس از نصب اپلیکیشن فرمون، لازم است اطلاعات گواهی نامه خود را وارد نمایید.

جالب است بدانید که برنامه فرمون، قابلیت های زیادی را ارائه می دهد. علاوه بر استعلام نمره نفی گواهی نامه، شما می توانید قیمت خودرو ها را نیز مشاهده کرده و یا میزان خلافی خودروی خود را پرداخت کنید.

نکته: برای استعلام و مشاهده نمره منفی در بخش مشخص شده ((استعلام و نمره منفی)) وارد شوید تا بتوانید ضمن مشاهده نمره منفی، علت را نیز جویا شوید.

دوستان محترم دقت داشته باشند که اپلیکیشن های دیگری نیز هستند که عمدتا مانند برنامه فرمون کار می کنند. چنانچه به هر دلیلی نتوانستید از برنامه فرمون استفاده نمایید می توانید برنامه خود رو یار را دانلود کرده و مورد استفاده قرار دهید. روش هر دو یکسان است.

نظرات و پیشنهادات کاربران محترم؟

در این پست، روش های مختلف استعلام نمره منفی گواهی نامه را خدمت شما کاربران محترم تقدیم کردیم. ضمن تشکر از وقتی که برای مطالعه این مطلب اختصاص داده اید، خوشحال می شویم نظرات ارزشمند شما را در این باب جویا شویم.

استعلام نمره منفی با کد ملی